Cenk Bosnalı — Dön Desem - SОNGSTER.RU
25 248 просмотров
43267

Рейтинг: 8.7

Всего голосов: 499

Информация о видеоклипе

Cenk Bosnalı — Dön Desem

Cenk Bosnalı’nın, Arpej Yapım etiketiyle yayınlanan "Dön Desem" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik’te.

Söz & Müzik: Cenk Bosnalı
Düzenleme: Mahir Sarihodzic
Yönetmen: Mario Sulina

netd müzik’te bu ay http://bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar http://bit.ly/nd-hit
Türkçe Pop http://bit.ly/nd-turkcepop

"Dön Desem" şarkı sözleri ile

Sen yanımda olsan her şey tamam
Sensiz geçen günler bana haram
Yorgun kalbim artık atmaz oldu
Dayanamam sensiz kalmaya

Sen gidince dünyam hep karanlık
Şehir bomboş kaybolmuş aydınlık
Bahar bile küsmüş sanki
Dayanamam sensiz olmaya

Dön desem yine bana döner misin?
Sev desem yine beni sever misin?
Yine eskisi gibi senin yanında uyansam
Seni ne çok sevdiğimi usulca fısıldasam

Facebook http://bit.ly/nd-f
Twitter http://bit.ly/nd-tw
Instagram http://bit.ly/nd-ins
YouTube http://bit.ly/nd-yt

#netd Müzik #Turkish Music #Musik #musiqi #музика #muziek #musique #musiqaa #موسيقى #Türkçe Müzik #Turkish Pop #2019 türkçe pop #pop şarkılar #şarkılar #şarkı #müzik #Türkçe pop #Hit Şarkılar #2019 hit şarkılar #izle #klip #top 10 #top 20 #en hit #çok dinlenen #yeni şarkılar #en yeni şarkılar #turca musica #Official #netd #Cenk Bosnalı #Dön Desem

Комментарии к видеоклипу

BlueDina. 24 мая 2019 года в 14:28 7
*HEMEN KOŞTUM YEY BENİM GİBİLER +1*
Oyun Manyağı 24 мая 2019 года в 14:03 42
*"Bismillahirrahmanirrahim"* Kaç kișinin okumasına vesile oldum?
sen ureksen 24 мая 2019 года в 14:42 4
Ee tabii biz bizi sevmeyenleri sevelim
ALLAH muhavaza bizi seveni severiz. Mutlu falan oluruz 😥😣😢😭
GEREKSİZ MEVZU 24 мая 2019 года в 14:02 6
Ilk yorum 👍
Ilhan Guclu 24 мая 2019 года в 21:16 3
Abi harikasın :) Kosova'dan selamlar ;)
Muslum Karşıyaka 24 мая 2019 года в 14:18 5
Vay vay süper +1
seailen sehliovic7 24 мая 2019 года в 14:09 7
*😊😊Seviliyosun Reyizz şarkı mükemmel...*
Layal Omür 24 мая 2019 года в 14:09 6
çok güzel şarkı ohh be
Durmuş Ali YAŞARツ 24 мая 2019 года в 14:04 5
başarılar kuşadasından selamlar
ahmet bektaş 24 мая 2019 года в 15:35 4
emeğinize sağlık muhteşem olmuş
Gizem-1903 24 мая 2019 года в 14:01 5
İlklerden yerimizi alalïm 🎶
Egemen 24 мая 2019 года в 14:05 6
Ayçin Asan - Dön Desem
Bu şarkı efsane ya
WhoIam Kazan 24 мая 2019 года в 15:09 5
Bana 90ların slow şarkılarını hatırlatı. Sevdim.
EmircanYalkut /I'm back! 25 мая 2019 года в 09:52
Zaten 90lar şarkısı
Sniper FöFö 24 мая 2019 года в 14:05 6
Türkiyeyi seviyorum 😘🌹
ben Arabım ..👍
Sevda !!! 24 мая 2019 года в 15:52
Bizde arablari seviyoz
NURSELİN DÜZGÜNN 24 мая 2019 года в 14:09
😀😀
Hilmi Gilgil 24 мая 2019 года в 14:07 5
Milyonlarda görüşürüz
Haberdar edin
GameTürk 24 мая 2019 года в 14:02 2
KOMIK
VIDEOS
☜🖱
Sonay Keskin 24 мая 2019 года в 15:44 4
Çok güzel duygu yüklü👍🏻
Volkan Kabakçı 24 мая 2019 года в 14:07 5
Dön desem de dönmüyolar be abi😔
Umut Kaya 26 мая 2019 года в 15:08 2
Sevmiyo be abi ben nabim😢😔
orkan 26 мая 2019 года в 06:21 1
Aynadaki adama benzettim.naif ses.başarılar.CEMİL ÖZEREN.
Kasım Salman 24 мая 2019 года в 20:13 6
Umarım birgün hakketigin yerlere gelirsin. Saygılarımla
- Dinleyicin .🙏
vedat kalın 26 мая 2019 года в 11:33
Bazende sana özel bir seyler olsun istiyorsun
Elif Karabulut 24 мая 2019 года в 14:06 5
Güzel olmuş🌷
Ahmet Serceli 24 мая 2019 года в 14:06 4
<3
Yudrik يُذِقْ 24 мая 2019 года в 17:14 2
Indonesia❤turki
OK SMART 24 мая 2019 года в 14:08 5
Uzbekistandan 🇺🇿 SALAMLAR olsun
OK SMART 24 мая 2019 года в 15:55
🤔
Sevda !!! 24 мая 2019 года в 15:51
a.s.
zeynep Akan 24 мая 2019 года в 15:17 2
Çok güzel ama kız olsa daha iyi olurdu
Feriha Mert 24 мая 2019 года в 20:45 3
🍀👏🙋
Sinem Alıcı 26 мая 2019 года в 12:27 1
Harika ❤❤
Anlamlı Videolar 24 мая 2019 года в 14:09 4
Cenk Bosnalı yı beğenenler buradamı??
Serap İrken 24 мая 2019 года в 14:10 6
90 lar tadı var..
Emin Demircan 24 мая 2019 года в 14:05 4
Hadi bakalım ilk izliyenlerdenim
Samet tv 24 мая 2019 года в 14:35 2
Ulan komşu şimdi siktim belanı
Muhammet Tayyip Sancar 25 мая 2019 года в 01:46 3
Süper
Olcay Aksoy Türkiye 25 мая 2019 года в 13:08 2
Bismillah kaç kişinin okumasına vesile oldum
vedat kalın 26 мая 2019 года в 11:33 2
Vayyyy 👏👏
Nariye Bosnalı 24 мая 2019 года в 14:23 4
❤️❤️❤️❤️❤️
dalal Abthan 25 мая 2019 года в 06:16 3
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
yusuf altınsoy 24 мая 2019 года в 14:07 5
Tutulur bu
BARIŞ COŞKUN 25 мая 2019 года в 16:41 2
❤️❤️❤️ Harika,
MÜSLÜM GAME TR 24 мая 2019 года в 14:09 2
Son videom efsane
MEHMET MURAT TALAY 26 мая 2019 года в 16:58 1
👏👏👏👏👏
Şener man 24 мая 2019 года в 14:09 1
ARKADAŞLAR NETD KANALINDA MUZIK YAYINLAMAK ISTIYORUM NE YAPMAM GEREK BILGI VERIN
Sevda !!! 24 мая 2019 года в 15:53
Valla ben bilmiyom
Qwertys klş 27 мая 2019 года в 12:13 1
Seven zaten gitmezdi😣😩😢
Gaye Kam 26 мая 2019 года в 17:33 1
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Baron Baron Li 24 мая 2019 года в 14:09 6
Ela
Baron Baron Li 24 мая 2019 года в 16:42
+Sevda !!! Yok ela yani ayla manasinda
Sevda !!! 24 мая 2019 года в 15:52
Ela sevdiinin adimi
Gizem Acceargin 25 мая 2019 года в 18:09 0
Miri yusif e benziyor
Luca Delle 24 мая 2019 года в 14:24 2
bokum gibi şarkı
Sevda !!! 24 мая 2019 года в 21:09
+Feriha Mert o emoji ne
Sevda !!! 24 мая 2019 года в 15:54
Şarkimi yapcan imkansiz aşklar için olsun bari
Luca Delle 24 мая 2019 года в 15:20
+sen ureksen yapacam zaten
Nariye Bosnalı 24 мая 2019 года в 14:45
😂😂😂
sen ureksen 24 мая 2019 года в 14:40
Sıkıyosa sen yapsanaa 😏
Nigra Mensis 24 мая 2019 года в 14:12 2
Beğenmedim. Netd nin zaten sanata gram değer verdiğini görmedim. Oku şarkıyı yap klibi al sana paketli müzik.
Sevda !!! 24 мая 2019 года в 15:51
Ayn ya bencede begenmedim bende
Yunus emre şen 24 мая 2019 года в 16:19 0
Önüne gelen şarkı çıkartıyor bune arkadaş. Eskisi gibi şarkıların tadı yok

Рекомендованные клипы

Valıess — Geride Kalanlar

netd müzik

7 479 просмотров

Eski Moda — Gidiyorum

netd müzik

6 501 просмотр

Strach — Richie Rich

netd müzik

8 634 просмотра

Sevda Giray — Unuttu Seni

netd müzik

13 787 просмотров

Daniska — Hallelujah

netd müzik

3 079 просмотров

Kerem Berber — Ayaz

netd müzik

45 680 просмотров

kARA — İnsanlar Ne ACAİP

netd müzik

9 935 просмотров