Mouse Trap — Full Movie - SОNGSTER.RU
3 972 309 просмотров
19 4501 418

SnoopDoggTV

Опубликовано 07 июля 2015 года
в рубрике Рэп, хип-хоп, R'n'B

Рейтинг: 9.3

Всего голосов: 20868

Информация о видеоклипе

Mouse Trap — Full Movie

Snoop Dogg presents Mouse Trap!

Follow Snoop online!
http://facebook.com/snoopdogg
http://twitter.com/snoopdogg
http://youtube.com/snoopdogg

Dont Forget To Subscribe!
http://bit.ly/SyKOm7

#snoop dogg #snoop lion #snoop #dogg #westfesttv #snoop dog #westfest #snoop dogg tv

Комментарии к видеоклипу

Dat Sun 07 июля 2015 года в 09:16 32
don't complain about this being low production, just enjoy the film... theres more to a movie than special editing and expensive equipment.. its called a story.
FGL Bishop 06 декабря 2015 года в 05:00 23
Lowkey he was letting go of some game in this movie
FGL Bishop 07 июля 2016 года в 23:57
Right
Mocha Kodak 29 декабря 2015 года в 05:55 32
Come On Part 2 I just hope this isnt another "never been continued" to be continued film ill be highly upset 😡
Francois Louis 07 июля 2018 года в 04:44
lol
Christopher Washington 04 мая 2018 года в 02:50
Mocha Kodak what's up
Norvell D Burnett 27 декабря 2017 года в 08:48
dam sexy
Ace Villain 16 декабря 2017 года в 07:02
I want to drink you
Wilson Rafael Hernandez Duverge 17 октября 2017 года в 03:34
Mocha Kodak ona
DOPE Muzik 27 июля 2016 года в 20:13 27
Since when pimps kiss they hoes
Milo Trinity 10 января 2019 года в 23:58
when they yo bottom bitch and she ain't ugly as FUCK like the chicken head bitches you be pimpin' nigga
Maria Espinoza 24 декабря 2018 года в 01:06
DOPE Muzik 💞😁😁
Carolyn Mcelrath 15 августа 2018 года в 00:49
DOPE Muzik they never did, I thought!!!! 🤔
Grip Wilson 16 мая 2018 года в 17:52
DOPE Muzik refer to the intl players anthem by ugk and you shall see...and everyone in that video is certified
Karli Calderón 16 января 2017 года в 05:57
DOPE Muzik mine always did and would say "what's the word 4 today " make a million biiioootch
Risen Phoenix 21 февраля 2016 года в 08:32 9
The weed man is Black Jesus... LOL!!!
Dinitra Sowelle 25 декабря 2018 года в 21:08
On god
Robert Thompson 23 июля 2016 года в 06:27 7
Snoop's lawyer chick was my favorite out of all his women. I totally enjoyed this movie.
Beat Pharmacist 18 мая 2016 года в 19:37 40
Y snoop Dogg still actin in low budget movies wen he a millionaire?
Dinitra Sowelle 25 декабря 2018 года в 21:14
He dont act in movies that doesnt have a message in it
2stepracing 22 февраля 2018 года в 09:02
Because there his movies that he owns and directs.
F.O.H.Christopher Columbus Didnt Discover SHIT!! 27 июля 2016 года в 10:12
he just keeping it hood I love all his low budget movies fuck Hollywood its hollyhood babie
Jayden Richards 17 июля 2016 года в 12:22
snoop was in soul plane
Twitchy Wicked 30 марта 2016 года в 22:40 11
idk wtf everybody else is flappin about. I think its entertaining
denreal2 08 июля 2015 года в 13:07 7
weed part is the best :D
bakerXderek 07 июля 2015 года в 23:55 117
Still no new GGN ? Dam...
Naturally_Pretty1 21 октября 2018 года в 17:24
bakerXderek qx38i
Patrice Summers 11 мая 2018 года в 12:40
bakerXderek gfdv yy UV uh knocking VI
Leo Quintana 20 декабря 2015 года в 23:31
+elrugged1 You bitcH ass Hater wHy tf would you wait till He drops new ggn episodes to post tHat dumb ass comment
ElRugged1 15 декабря 2015 года в 04:07
+bakerXderek Nope, just this whack ass bullshit
Thato Moshoeu 02 февраля 2016 года в 08:25 16
this movie was recorded on iphone lmao
jeremy spencer 20 января 2019 года в 00:59 1
this indepented game is expensive so pay$$$$ attendtion
Last_Of_A _Dying_Breed86 30 сентября 2016 года в 15:39 20
Ray j pretending to be a pimp is so unbelievable it's hilarious. I can't even take him serious. 😂😂😂😂
San D.R.O 09 июля 2015 года в 14:52 2
Uncle Snoop , what happend with ggn interview  #puffpuffpasstuesday ? 
Bring it back asap fam.
pharmaceutical companys 16 октября 2016 года в 15:54 9
yo the lawyer bih is bad homie
Joseph Valencia 10 июля 2015 года в 11:42 5
ModernWarfare2 soundtrack at 1:00:30 lol 😂😆😂
Anakin Flow 02 ноября 2015 года в 18:45 9
hold up ! those twins in the dominoes scene is that the chicks wiz " allegedly" smashed ?
Big Tony Glory Boyz Full Hd glory boyz 22 декабря 2015 года в 09:22
church bla ck movies
Carter Sosa 03 ноября 2015 года в 14:39
I believe so
KILO #1 18 октября 2015 года в 23:31 10
He sounds like lamar from gta 5
james howell 12 декабря 2018 года в 13:57
+Joshua Tinker thats the same guy bro lmao wtf are U talkin about?
Joshua Tinker 11 декабря 2018 года в 21:52
james howell no he didn’t fool slink Johnson did
james howell 17 ноября 2018 года в 16:48
That's cuz he did the voice 4 him !
DOPE CARTEL 07 июля 2015 года в 02:58 49
time to lay back and spark up and enjoy !
Poodle Man 14 июля 2015 года в 20:48
+808Cartel3x6 PIPE Slime man i was like fuck it im gonna wait and see if this movie is good, then i watched the first 4 mins and was laughing so much, i was like fuck i should have smoked up first. It was k tho cuz i was coming down from an ealier high. Anyway man this shit is stoner comedy gold, gonna smoke up and watch the rest of the movie, good thing i paused after 4 mins.
dejaun walker 14 июля 2015 года в 07:54
+808Cartel3x6 PIPE Slime u know
DROBLOCKDRACK 058N 07 июля 2015 года в 03:13
Yesssur a💪💨
DtotheLANE 12 июля 2015 года в 16:10 11
ALLLL THEM HOES FINE LOL
shawn williams 15 января 2016 года в 22:43 5
I like these low budget movie's
They all have a msg tha end
Anthony Ingram 13 декабря 2016 года в 16:33 5
Uncle Snoop give us part 2 maaaaaaane...
Masio Dinero 13 ноября 2016 года в 20:51 9
ANOTHER SATISFIED CUSTOMER
Just A Star 03 сентября 2015 года в 19:14 7
Love that boy Snoop. Always lessons to learn from him.
Brenda Green 28 июля 2018 года в 23:19
Just A Star me too love snoop he helps others too
zuri moon 10 августа 2016 года в 12:34 4
i stayed after he spent bout 1100 or more on weed
Ace Villain 16 декабря 2017 года в 07:24
You the type of moon I like looking at
Sharif Sourour 20 июля 2015 года в 02:21 6
This is actually pretty interesting. Nice job!
tidus 30 января 2018 года в 02:06 6
Snoop Dogg is hard ass hell ! Great movie tv show and gangsta rap
hogger4321 23 июля 2015 года в 14:58 3
I want the bag
Joachim Blanchedent 04 февраля 2016 года в 03:34 48
gas money... hamburger money... lmao
Carlos Orozco 16 ноября 2017 года в 04:19
Lamar
جزيرة بريم للوجبات السريعة 03 августа 2016 года в 11:27
stright pimpin....
Joachim Blanchedent 19 мая 2016 года в 03:03
+Celebrity AJ me ?
Katerina Sortland Sortland 19 мая 2016 года в 02:10
ur cute 😍 skype me
Frances Duncan 13 марта 2016 года в 01:20
+A'Rob Hollywood hey what up
Ray Davis 13 декабря 2016 года в 01:29 26
high asf watching this pretty good flick haha
M Dub 08 июля 2015 года в 07:07 66
Am I supposed to watch when I'm really high? Because it's pretty bad sober.
Stephen Dexter Stone 28 сентября 2018 года в 01:17
It's not bad at all.
Kalmikazi 03 июня 2018 года в 21:51
lmao
he like you gotta get outta here
Braulio Barajas 08 октября 2017 года в 22:23
M Dub good one
Leo Quintana 20 декабря 2015 года в 23:32
+The Hair Jewel of Interlock you definitely not tHen.
corey johnson 07 июля 2015 года в 05:09 3
This movie is Dope Unc!
Sounles Entertainment 15 июля 2015 года в 09:43 4
BEEN PIMPIN SINCE PIMPIN BEEN PIMPIN
Jay Sanders 28 октября 2017 года в 04:24 2
The worst part of dis movie is Wen it says , to be continued , dam !
MadeMan_762 09 июля 2015 года в 23:45 8
"I JUST WANTED DA BIRTHDAY SPECIAL"!!!
Gayle Boykins 06 декабря 2017 года в 16:33
Wwwxxvideoso.com
.
Kevin Johnson 29 июня 2016 года в 05:35 2
Mouse Trap mutha fugga!!! that was dope!! Thanks Snoop!!
brandon MCARTHUR blake 14 ноября 2017 года в 23:11 5
GOD IS GREAT.
YoungZAY 10 июля 2015 года в 06:11 9
Very creative. This movie is filled wid knowledge!!
Max Forever 12 ноября 2017 года в 18:07
ZaySlim: there' knowledge in this movie if youre retarded.. I didnt see one goddamn dictionary, and nothing I heard was even near intelligent. Only ebonics. The only knowledge in this film is... Actually no, there isnt. Yous a liar
Darrick Jurden 08 августа 2015 года в 21:49 4
14:00 man, man, man, man, man, man, man, man, man lol
Jermaine Whitaker 27 июля 2015 года в 21:07 15
This is Like Boss N Up part 2
Paisano92 14 октября 2015 года в 22:21
haha straight up! bossn up part 2 most def. he reenacted a couple scenes from
that movie it looks like
Jalin Fortune 01 октября 2015 года в 11:18
agreed
Jermaine Whitaker 29 июля 2015 года в 02:31
+deshauncey rudd ehhh
deshauncey rudd 29 июля 2015 года в 00:09
+Jermaine Whitaker boss n up was better
Tandy lewis 07 июля 2015 года в 04:49 3
This could have been really good but it falls short in my opinion. Need to hire some good writers to smooth out the script and get some actors who don't say "UMM" in between each word/line. Great idea but got ppl messing it up. Snoop I've seen you act so you know where this is falling short. Smooth it out and this is the shit!
G - Us 21 июня 2016 года в 14:17 8
Why even make a cheap movie like this ?
Dan Ran 22 ноября 2018 года в 18:28
Shut the fuck up... Hoe
Arcade 19 августа 2016 года в 17:11
My nigga if i am high i watch everything
Name Less The Rapper 27 июля 2016 года в 04:23
why not? even if its a cheap movie, still has potential
Spider gaming 07 июля 2016 года в 22:35
+40Rawsonse why you watching it then
tyrus brown 15 ноября 2015 года в 02:28 29
rest in peace Chinx Drugz
Duchess Childress 16 мая 2018 года в 01:23
tyrus brown I didn't know that he was dead 🤔
Norvell D Burnett 27 декабря 2017 года в 08:48
+elrugged1 u stupid
ElRugged1 15 декабря 2015 года в 04:12
+tyrus brown Rest in peace Snoop's movie ideas
tyrus brown 11 декабря 2015 года в 01:43
+John Smith did u watch the movie bro dam chinx drugs had a cameo in the movie
LavishTheMack 05 февраля 2018 года в 21:47 1
Uncle snoop just gave yall so much game u missed it ..
Ferg World 03 марта 2016 года в 07:38 1
this movie flip game again think bout when think like man came out now we got trap mouse showing us how keep female hoes and check
TheSPEEZY99 30 сентября 2015 года в 16:19 1
I watched the entire thing and its actually good entertainment and the begging might be slow and hard to watch cuz its clear its not Hollywood but its gets good. And snoop is a good actor
el jefe 20 апреля 2016 года в 04:44 23
can someone tell me what he's talking about in the beginning.
AS Visuals 26 ноября 2016 года в 01:10
el jefe
gaming with tarriq 02 октября 2016 года в 18:47
straight up. pimping thats what the whole movie were about.
Don Flex 06 августа 2016 года в 01:45
PIMPIN
ALIENSHADZ 13 19 января 2016 года в 13:40 20
1:20:46
Fredo King Drip 13 июня 2018 года в 19:56 1
Uncle snoop is the real G.O.A.T 🐐
THE Vancouver Wave 07 июля 2015 года в 02:19 5
gonna burn one and watch this in a bit
Nanashi87 28 октября 2015 года в 17:18 2
Shot out to Snoop and Killah Priest!!!
20594 Camoflaugebby 05 апреля 2018 года в 17:41 1
i need the song at 46:09 not just the instrumental, I want this version
Benson Hillford 14 сентября 2016 года в 15:17 3
he sound like Lamar off of GTA 5
smart one 14 сентября 2016 года в 17:01
he is
MrCbwTV 08 июля 2015 года в 18:52 6
Dope!!
Stayfocused87 07 июля 2015 года в 13:35 190
Damn does snoop ever age? Lmao
Obscured Enigma 21 марта 2018 года в 10:01
J Mill no it's cause he's always looked old so u never see any potential differences
Rc Madness 10 марта 2018 года в 15:26
Darius Taylor facts
Convicted Melon 12 ноября 2017 года в 05:53
JUST STAY SKINNY WEAR REGULAR CLOTHES AND THAT JUST FOR MEN AND VIAGRA WILL DO THE REST,BUT HE HAS AGED LIKE A MF LOOK AT REDMAN AND DRE , I GREW UP WATCHING THEM U LOOK AT A PIC OF THEM FROM THEN AND THEN NOW YOU WILL SEE,SHIT LOOK AT SNOOPS HAIRLINE. HIS DREADS START IN THE MIDDLE OF HIS HEAD SHIT YOU NOTICE WHEN U AGE YOURSELF
marcus Ulrich 05 ноября 2016 года в 08:42
J Mill shut the fuck up with the ageing shit
Defclue 04 сентября 2016 года в 06:11 3
I want to smoke some of that with my uncle snoop
1qalo92ws 11 октября 2015 года в 04:52 2
This movie is toilet paper!!
Rick Ross 23 марта 2016 года в 07:32 1
Snoop) "I had 4 ladies like Diana Ross & The Supremes, and they used to 'COME SEE ABOUT ME'. lololol...... (talk that talk Snoop).
Iconic Mind Vlogs 09 июля 2015 года в 04:55 3
rip chynx
The commentator of commentators 07 сентября 2018 года в 18:45 1
I just wanted the birthday special 😂
BangBangNTB 01 февраля 2016 года в 04:16 2
I just wanted the birthday special!
First Last 08 июля 2015 года в 20:41 19
Isn't his dealer the guy who plays black jesus
King Revolution 26 марта 2018 года в 22:41
Yup
Klairy Jackson 16 октября 2017 года в 17:56
yup thatz him
ShanDogg317 09 июля 2015 года в 01:36
Yep
Ayee Tee 03 июня 2018 года в 23:39 2
8:31 Lmao How about them Dodger's
AlmostAnythingMedia 03 февраля 2016 года в 01:05 29
They couldn't afford a better mic?
Hussain Kurbaly 26 января 2018 года в 20:49
had money... hamburger money... lmao
Lyric Bility 06 ноября 2017 года в 22:00
twitter.com/trriigger. its a hood movie they wanted it like that .
davonizdashit 04 февраля 2016 года в 14:49
+Astro uh he's snoop!
jeremy 007j 26 апреля 2018 года в 06:05 1
hi no thumbs up
That Boy or m t b w or Matthew White 12 июля 2015 года в 09:04 3
movies like this i do love watching them
 but i also noticed the name of it and that look very familiar because mouse myers a.k.a lil mouse who is a very popular new rapper from chicago,ilinois that has a mixtape out using this title and see i was right about cordell broadus and lil mouse being for each other replacements and lil mouse the old school one of cordell broadus and cordell broadus the new school one of lil mouse
lonewolf87818 07 января 2018 года в 01:57
That Boy or m t b w or Matthew White dawg what were u smoking
Thejustin626 17 мая 2016 года в 09:42 2
Chinxxxxxxxxxxx
私は_VAL MAKOTO 23 февраля 2018 года в 10:25 1
How bout them dodgers? LOL
flyboy24db 16 июля 2015 года в 05:49 3
Dope shit snoop I can't wait for the next one
Migl Ors 13 июля 2015 года в 10:53 2
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) crap!
Carlos Orozco 16 ноября 2017 года в 05:14 2
I just wanted da birthdayspecial !!!
drumstick74 08 июля 2015 года в 16:34 4
1:09:48
"I just wanted the _Birthday Special_ !"
Swagga Splash 28 января 2016 года в 06:30 1
LOL that dude play lamar on gta
Dhante Swha'le 07 февраля 2016 года в 03:56 1
digg it .....looking forward for the next trap flix installment
Masio Dinero 13 ноября 2016 года в 22:13 7
RAY J is more of a Playa then a Pimp
Waldir Santos 05 сентября 2018 года в 10:16 1
bom,dias,vamos,ver
Cuff 01 октября 2015 года в 00:09 20
the sound quality is horrendous. its more important to have good sound than it is to have good video quality. for real.
Karishma Rhea Praz 07 июля 2018 года в 23:40
the sound engineer has spoken.
jesuslovesmebetter 02 ноября 2017 года в 22:14
unless you blind.
jesuslovesmebetter 02 ноября 2017 года в 22:13
nah it's not lol
A-SHOPKMRN 28 июля 2016 года в 15:09 3
Bruh, that fur hoodie with the scorpion! Shit goes extra hard!!!
Sheila E 28 марта 2018 года в 20:54 1
pinke cconutes bares 9
Nayr907 08 июля 2015 года в 05:10 1
This would of been way better if it was a full feature film about Ronnie Rizat.
Lee EightiesBaby 21 июля 2016 года в 08:18 16
Black Jesus in this bih!
TheIntrovert83 07 августа 2015 года в 19:52 11
That New Rent A Center furniture lmao
GameTime7295 17 июля 2015 года в 01:20 3
Guess its tru shiity rappers turn shity actors make shiity movies RiP PaC a truly talented artist only gud thing i liked was the girls in this movie
GameTime7295 18 июля 2015 года в 10:44
+GameTime7295 i take the shiity rapper part back tho snoop can rap gud but this movie still weak
demonic nani 07 января 2017 года в 03:01 2
This is not the full movie😞😠😭😭😭😭😭😭😭😭😭
durtysouththugsta 08 июля 2015 года в 21:51 3
I just wanted the birthday special lmao
Niagara Fluke 28 января 2016 года в 20:47 1
@ 1:16:35 ray j about to show babygirl  the indoor outdoor pool real quick lol
shiny 08 июля 2016 года в 01:11 1
I thought this was Mouse Hunt
MEMPHIS FAME 13 декабря 2015 года в 07:40 2
where the sound track at
20594 Camoflaugebby 16 июля 2018 года в 05:13 1
what's da song at 45:35
Pedro 15 декабря 2018 года в 02:54
Dam Funk - Keep the G in it (only beat)

Snoop never released the track 🤔
DJ PC Baby! 16 июля 2015 года в 01:41 11
anyone? what's the song at 47:00...somethin' bout California? Lovin' it!
johnny zeblon tauyatswala 29 июля 2018 года в 09:32
DJ PC Baby! Its called California love Bby,
Lord Cognito 08 декабря 2017 года в 17:28
when will someone come and bless us with the answer please!!
jay 1969 27 ноября 2017 года в 18:42
ikr? so smooth.....
DJ PC Baby! 03 сентября 2015 года в 23:06
+K E I hope it is fam! I still want it!
K E 03 сентября 2015 года в 22:54
Hey, Daz announced a couple days ago on the radio that he's releasing an album with Snoop called Cousins and it's gonna be entirely produced by Dam Funk. So if it all goes to plan then the track might just be on there.
Michael Bishop 18 октября 2016 года в 18:20 1
I just wanted the birthday speciaaaal. x)
Colby Nelson 27 октября 2015 года в 20:30 1
Soulja boy in this movie!
Stagg Gz 06 декабря 2015 года в 01:07 2
when you realize thats black jesus from adult swim
originoomwizi 08 августа 2015 года в 18:17 1
what did i just watch.....this is some bullshit...i don't smoke weed...but i need too if I'm gonna watch some shit like this.......it took it me a minute to realize that SNOOP was the voice behind the john at the 59:50 mark....LMAO!
Cryztalize 09 августа 2015 года в 09:18 2
Damn, Good ass story Snoop, true words spoken right there. Looking forward to your next production. Cya
OldSchoolKid1994 08 июля 2015 года в 16:51 2
I just wanted the birthday SPECIAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!
angel labastida 05 февраля 2017 года в 15:03 2
the birthday special
MFE CASTRO 08 декабря 2017 года в 22:19 1
Does anyone know the song that's playing when Franklin from GTA V meets up with snoop at 2:00? Please I need this to smoke and ride too
redouanjaik 10 июля 2015 года в 16:18 2
i want and need those golden cards
Name Last 24 декабря 2015 года в 03:23 3
5:51 he sound Exactly like Lamar from GTA V
Happy Thoughts 02 февраля 2016 года в 20:04
+EVIL GANGSTA You're
RIP KD 02 февраля 2016 года в 18:47
+Zachariah Bess Your one big dumb ass
Happy Thoughts 21 января 2016 года в 21:00
+Zachariah Bess Black Jesus
Zachariah Bess 16 января 2016 года в 05:05
That's who play his voice