Upchurch “Press” (Cardi B Remix) Bored - SОNGSTER.RU
162 089 просмотров
12 816101

Ryan Upchurch

Опубликовано 10 июля 2019 года
в рубрике Рэп, хип-хоп, R'n'B

Рейтинг: 9.9

Всего голосов: 12917

Информация о видеоклипе

Upchurch “Press” (Cardi B Remix) Bored

(OFFICIAL LYRICS)

“church”

I’m royalty to this country rap, I’m the Jason stathem of the scene (facts) still whilin out on my 750, cut off shirt showin all tats.

Ain’t no denying my small town flex, put the ball peen to a bull head, if my Italian engine tends to lock up I’ll just LS Swap it with do it wih dan.

and I don’t go to partys, I am the party, don’t pay attention I pay for Marley, no cycle liscense still swerve a Harley, no bitches round me Cause mine a model.

Barbie doll house I bought that, cause I got a Barbie livin inside, i do every hater like Johnny cage, what’s combat rap to immortal lines.

Got the keys to the game like a old pianists,

Everytime I smoke a blunt it’s like good theatrics,

so photogenic i guess I’m Go pro excessive

You can S my D, terrabite me later.

Im (billy ray virus, the vanilla wafer) Still slinging blades bitch and I demolish taters.

(Yeah) My haters lookin like some red tomato’s I like em saltly bitch, window flavor..

(Yeah) Life’s a garden I’m nobody’s cader, got a red beam, no light saber, country rap father call me “Garth Vader”

My tracks are stars no pun intended, star ship lookin hella un-dented.

(You can tell me to kick rocks all you want, they’ll turn into asteroids son, hit your world, let it blow, lookin like Area 51)

How do I know, thats where I’m from, how you think I rap like this for fun..

watch speed rise like a bus ride that you can’t slide out, cause it’s strapped with enough tnt to blow a city sky high and fuck half the worlds wifi DAMN

When that movie come out it was like 99’ or 95’ I forgot I was playing with GI’s and nascars with broke tires.

on a carpet rug with little city’s and road lines, so by the age of two I knew how to run mine, and ever since it was legal for me to burn tires, I was smokin out the county, sippin the moonshine.


from time to time, I’d twist the pines, with chicks from harpeth high, and make the vines to pass the time, And now my face is plastered all on-line.

Got Russia double clickin to sub-scribe.
My vibe, a vibe no need for the subtitle.

Surf bored to a hella huge wave tidal.

Kelly Slater of the 808ers wearing waiters in cold water settin in a fuckin duck blind.

Blah blah blah. You ain’t gotta duck mine, I see you crouched down, why you on that landmine.

That ain’t a shoe lace your trippin thats my innesteller gold mind coming at you like 49er for the first time.

(jerry rice that flow)

skip the 20 & the 10, cliff dive in the in-zone.

even tho I’m a Cowboys fan I still like watching VOLZ #GBO HOE

flannel rockin, no shirt havin.

Winchester witha fuckin lever action.

junk yard dog, no chain attachment, I roam around makin moves happen.

No chess game I don’t play with pawns, I smoke weed and drink on my lawn,

and wait for a new episodes of cops, just to see if any of my fans are on it.

(Haha, crazy fuckers)

#

Комментарии к видеоклипу

Ryan Upchurch 10 июля 2019 года в 22:44 1169
“church”

I’m royalty to this country rap, I’m the Jason stathem of the scene (facts) still whilin out on my 750, cut off shirt showin all tats.

Ain’t no denying my small town flex, put the ball peen to a bull head, if my Italian engine tends to lock up I’ll just LS Swap it with do it wih dan.

and I don’t go to partys, I am the party, don’t pay attention I pay for Marley, no cycle liscense still swerve a Harley, no bitches round me Cause mine a model.

Barbie doll house I bought that, cause I got a Barbie livin inside, i do every hater like Johnny cage, what’s combat rap to immortal lines.

Got the keys to the game like a old pianists,

Everytime I smoke a blunt it’s like good theatrics,

so photogenic i guess I’m Go pro excessive

You can S my D, terrabite me later.

Im (billy ray virus, the vanilla wafer) Still slinging blades bitch and I demolish taters.

(Yeah) My haters lookin like some red tomato’s I like em saltly bitch, window flavor..

(Yeah) Life’s a garden I’m nobody’s cader, got a red beam, no light saber, country rap father call me “Garth Vader”

My tracks are stars no pun intended, star ship lookin hella un-dented.

(You can tell me to kick rocks all you want, they’ll turn into asteroids son, hit your world, let it blow, lookin like Area 51)

How do I know, thats where I’m from, how you think I rap like this for fun..

watch speed rise like a bus ride that you can’t slide out, cause it’s strapped with enough tnt to blow a city sky high and fuck half the worlds wifi DAMN

When that movie come out it was like 99’ or 95’ I forgot I was playing with GI’s and nascars with broke tires.

on a carpet rug with little city’s and road lines, so by the age of two I knew how to run mine, and ever since it was legal for me to burn tires, I was smokin out the county, sippin the moonshine.


from time to time, I’d twist the pines, with chicks from harpeth high, and make the vines to pass the time, And now my face is plastered all on-line.

Got Russia double clickin to sub-scribe.
My vibe, a vibe no need for the subtitle.

Surf bored to a hella huge wave tidal.

Kelly Slater of the 808ers wearing waiters in cold water settin in a fuckin duck blind.

Blah blah blah. You ain’t gotta duck mine, I see you crouched down, why you on that landmine.

That ain’t a shoe lace your trippin thats my innesteller gold mind coming at you like 49er for the first time.

(jerry rice that flow)

skip the 20 & the 10, cliff dive in the in-zone.

even tho I’m a Cowboys fan I still like watching VOLZ #GBO HOE

flannel rockin, no shirt havin.

Winchester witha fuckin lever action.

junk yard dog, no chain attachment, I roam around makin moves happen.

No chess game I don’t play with pawns, I smoke weed and drink on my lawn,

and wait for a new episodes of cops, just to see if any of my fans are on it.

(Haha, crazy fuckers)
Brett B. 13 июля 2019 года в 15:46
NEW BEGINNINGS Well, when ppl are constantly hunting you down and attacking with no explanation, especially when they’re crazy enough to travel to his town trying to find him, I’d say he gets a free pass...
NEW BEGINNINGS 13 июля 2019 года в 15:41
I used to be a fan of yours. Block me ban me whatever. I thought you was a pretty cool guy. But since you got involved in the bs and making fun of people all I can say is hope you get back on track. Stay true to yourself!
Brett B. 13 июля 2019 года в 06:19
Cortney Howard That’d be the shit!
Brett B. 13 июля 2019 года в 06:18
Hunter Anderson Because he actually gives a shit, unlike a lot of the mainstream folks... Real MVP
Brett B. 13 июля 2019 года в 06:16
Num_sax videos Which song? I love SRV!
Samurai 215 10 июля 2019 года в 23:13 31
Reaction channels will be buzzing for the next 24 hours to do this one.
Investigator 007 11 июля 2019 года в 20:50
What do you mean 24 hours more like permanently just sayin
Kevin Smothers 11 июля 2019 года в 16:28
Didn't mean to downvote your comment. Feel asleep at the keyboard lol. I removed my downvote though.
Jeremy Rohde 10 июля 2019 года в 23:34 111
Upchurch is like a drug I just gotta get my fix... Upchurch junkie for life
David Briot 14 июля 2019 года в 03:04
A1 from Day 1 and I'm gonna #RHEC4LIFE #CREEKSQUAD
Chris Crews 12 июля 2019 года в 06:48
Jeremy Rohde RIGHT lmao no weird shit tho... that mf just that good bruh!!
Sarah Lord 11 июля 2019 года в 06:30
Amen #rhec
Gulf fishing with the gang 11 июля 2019 года в 01:17 13
I’m old enough to be your dad. I love your music and enjoy your comedy. I really get it. Thanks for what you do!
J. Harker83 11 июля 2019 года в 04:13 9
He gave one of my other favorite youtubers a shout out!!!! Go do it with dildos!
Cody Wooten 10 июля 2019 года в 22:46 271
Me : yes I have to report a fire at my house
911 : upchurch again ?
Me : yes ma’am
911 : fire department is on the way sir .
redneck firefighter 11 июля 2019 года в 06:08
10-4 fire and ems is in route 😂
AllDale BreaksLoose 11 июля 2019 года в 05:19
Cody Wooten I’m a 911 Dispatcher. I would totally understand 🔥🔥
TrollMaster300 11 июля 2019 года в 04:18
@Kyle Wight GANG #RHEC
Tony Filichia 11 июля 2019 года в 02:30
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤘🤘🤘🤘
Jeffrey Grange 11 июля 2019 года в 01:15
That’s a fire that’ll never be put out! 🤘🏼
Daniel Lopez 11 июля 2019 года в 06:53 30
Ls Swap it with DOITWITHDAN !

Like if you came to hear this from dans ig story
Timmothy McCandless 12 июля 2019 года в 04:33
True story do it with Dan is the first place I heard church years ago
Ladonna Tilley 10 июля 2019 года в 23:42 7
Banger bars. God help us if you ever drop an un-bored mix, it would be atomic!!
Jordan Francis 11 июля 2019 года в 13:14 5
Upchurch is the only consistent person on his level that I know of!! 🤘🏽🤘🏽
Huntter Richard 12 июля 2019 года в 02:55 4
Hey upchurch my uncle is in this picture he died 4 days later thanks for reminding me he is still around love ya skin
Victoria Grover 12 июля 2019 года в 18:59
Huntter Richard I’m very sorry about you’re loss. ❤️
Dangerrangerr01 10 июля 2019 года в 22:50 169
Who all immediately clicked on this video and liked it. 👍🏽
👇🏽
brian hall 13 июля 2019 года в 01:35
No hesitation
Steven Burdette 11 июля 2019 года в 16:51
I did
Steven Burdette 11 июля 2019 года в 16:51
I love upchurch songs and I can't wait for the next one
Steven Burdette 11 июля 2019 года в 16:50
Jk
Steven Burdette 11 июля 2019 года в 16:50
Me
Heather 10 июля 2019 года в 23:17 17
"country rap father call me Garth Vader" God damn that's perfect right there 🔥🔥 #RHEC
C.A. Long 11 июля 2019 года в 00:15 5
Upchurch knows how to make a skin proud to be a Middle Tennesseean.

👆I rhymed somthin!🤣
LANDON HYDE 11 июля 2019 года в 01:46 8
Watch now people on cops will be like upchurch!!! Upchurch!!!! Yelling at the camera lol😂😂😂
Breezy Bree 12 июля 2019 года в 02:52
Lmfao they damn sure will...Landon🖤💙💯!!!
Melissa Harriman 11 июля 2019 года в 23:24
😂😂😂 right
xx95chevyxx 11 июля 2019 года в 05:49 4
@doitwithdan shout out. Hell yeah upchurch. Keep it up
Benjamin Greenway 10 июля 2019 года в 22:53 242
Cardi B’s manager: “okay we gonna drop this and just wait on Upchurch to remix it to show us how it’s supposed to be.”
Melissa Harriman 11 июля 2019 года в 23:23
This didn't even sound like a remix to Cardi's song. Sounds like you just don't like her 🙈
Flapp em 11 июля 2019 года в 15:02
Hahaha
Steve Bellen 11 июля 2019 года в 10:09
Morgan Streetman your mom sister and your auntie
Brian Wendt 11 июля 2019 года в 05:49
aint that the truth lol. this guy a damn legend.
Morgan Streetman 11 июля 2019 года в 04:41
Hell yeah
Jay T 11 июля 2019 года в 02:19 9
I love it when you get bored and make these dope ass tracks
slimsoforeign 12 июля 2019 года в 20:24 2
Just did a reaction video to this song in 4k so ya'll go check it out👀
RedemptionX31 11 июля 2019 года в 03:38 4
Me when I’m bored: watch Minecraft videos, eat, and think abt my childhood

Upchurch: makes an amazing freestyle, parody, or remix of any song possible in an hour.. I should make myself successful 😂💀🤟🏻🇺🇸
That1 Guy 11 июля 2019 года в 00:13 3
Can we get a remix to a beat off hotel diablo? You’re the one who could really do a remix justice!
Matthew Skelton 10 июля 2019 года в 22:59 83
0:56 "Country Rap father, call me GARTH VADER". Garth Brooks bar?!? You are the best my dude.
tyler pantera 11 июля 2019 года в 15:24
Matthew Skelton crazy part there is an artist called Garth Vader
Matic #1 11 июля 2019 года в 10:38 2
Hello Cardi B? Yes..... we just called to tell you that your song has just been murdered by UpChurch best to send a ambulance and a hearse
#creeksquad4lifeskins
Fluffy 11 июля 2019 года в 10:07 3
This is fire🔥how many skins getting stoned to this 🙋‍♂️
Wrestling4Life811 11 июля 2019 года в 19:04 1
Fire
I can’t wait till u go on tour again.
Georgia needs a party 🤘🏻🤘🏻RHEC
Easton Gladue 11 июля 2019 года в 17:03 1
Upchurch went in!!!! You have to do a reaction to simba's reaction!!!!
Nickolas Davidson 10 июля 2019 года в 22:44 207
I'm simple, I see Ryan upchurch and I click
Lincoln Hatley 11 июля 2019 года в 01:17
Shit I'm hyped up before I even hear the song
Brandon Mccullum 10 июля 2019 года в 23:15
Country fried like a chicken willie rolling stoned thru Nashville in a rat rod matted black with chicken sprayed painted on it.
MICHAEL MONFREDO 10 июля 2019 года в 23:06
Cap forward yeehaw !
youthinkit isayit 10 июля 2019 года в 22:57
Yup
DJ WolfTunes 10 июля 2019 года в 22:53
Yep RHEC all day
Muddy Creek Fishing 10 июля 2019 года в 23:23 3
You really need to stop this " BORED" shit jk, you're killing these remix's lol. Keep up the awesome content man !
Donna Ward 11 июля 2019 года в 12:30 1
Damn!!! ChurchMan done did it again.. Please make a CD with all your remixs..... love it bro. Your are so bad ass
Caleb Comic Smurph Murphy 13 июля 2019 года в 20:49 1
Yoooo SKIN that verse with the rug city BROOOOOOOO SKILLZ AND SAVAGE AF
Mallory Tarlton 10 июля 2019 года в 23:08 16
Cooking supper
Get notification and its Upchurch.
Now I'm jammin in the Kitchen🤘
Sho Nuff 10 июля 2019 года в 23:06 56
This is my neighbor's new favorite song whether they like it or not
Ms. Gurl 12 июля 2019 года в 23:56
That's awesome lmao
Bo Harris 14 июля 2019 года в 03:05 1
Remember to watch ads and let ads play to support your favorite YouTube personalities.
Jonas T. 14 июля 2019 года в 01:59 1
Keep up the good work, Son😎 #50 year old War Vet with Grandsons, owner operator Trucker from Chi-Town👍 You got me “Bobbing my Head “🤪
B D 14 июля 2019 года в 03:46 1
This man said he's got keys to the game like a piano.. who else is going to say shit like this???!! You could pretty much quote every verse because they're all bars.
Timothy Pugh jr 14 июля 2019 года в 05:17 1
UP MOTHAFUCKA CHURCH!!! like he just demolishes other hip-hop/ rappers beats and doing this without even trying
Trey Ridenour 10 июля 2019 года в 22:44 88
Love getting notifications that church drops some new🔥🔥🤙🏻🤙🏻🤘🏻
Nathan Johnson 11 июля 2019 года в 02:06
Right
Trey Ridenour 10 июля 2019 года в 22:55
Chicken and Bacon with that cornbread Thompson
Burnin down in my car and this song popped up though the bitch was gonna burn down🤘🏻🤙🏻
DJ WolfTunes 10 июля 2019 года в 22:53
Yep
Chicken and Bacon with that cornbread Thompson 10 июля 2019 года в 22:46
Trey Ridenour same here😆
Josh Heard 14 июля 2019 года в 04:52 1
The only person I know that can rap on any beat and actually understand what they say
Church fam forever 💯
Jonathan Forney 12 июля 2019 года в 22:58 1
Did he just say "LS swap it with do it with Dan"? Lol they should do a motovlog
Mitchel Starnes 12 июля 2019 года в 21:18 1
yo Church my boys in Tennessee say you got two hundred and forty Acres il bring the beer and some fire🔥 wood Let's Get Crunk out there in the Styx lol. P.S. I won't use the taser like Uncle red
Mike Z 13 июля 2019 года в 23:25 1
Have u watched Kimmi Kakes reactions on ur music? She's funny
Anthony Sarber 10 июля 2019 года в 22:44 116
LS SWAP IT WITH DOITWITHDAN!!! YEEYEE hella bubba love him lol awesome song
Anthony Sarber 11 июля 2019 года в 00:35
@brenden horsley been watching dan for a very very long time lol
TheCoolerKing_63 11 июля 2019 года в 00:01
I want to see upchurch and dan do a Motovlog together!!!! Who’s with me????
andres langston 10 июля 2019 года в 23:53
When I saw the motovlog I knew he had to know about him.
Aces 10 июля 2019 года в 23:32
MOTOVLOG with DWID INC?
DOOMCr3w 10 июля 2019 года в 23:11
@brenden horsley i feel the same
Angela McGowan 10 июля 2019 года в 23:41 5
You always amaze me , love to know how your brain works 👽😂😂😂😂
#creeksquadrhec
Jaime Fernandez 12 июля 2019 года в 23:48
Angela McGowan awesome
Rolling Hills Trucking 12 июля 2019 года в 01:36 1
I like them Alien references Church 🤟🤟🤟🤙🤙🤙❤❤
Carolina Nulatienpo 11 июля 2019 года в 01:59 3
1. i cannot handle how fire this is, even though im high. 2. thanks for posting your lyrics. i so often wished you would. please continue. much love to the upchruch family!
Becky Starr 13 июля 2019 года в 21:31 1
When I see #Bored via title... I know Church ⛪️ done ✅ made some more 🔥🔥🔥‼️ With ease Baby❗️😜✌️
Alex Hurtleyy 10 июля 2019 года в 22:58 80
Do it with Dickhead (Dan) and Upchurch dual motovlog in the future? Favorite Motovlogger and artist riding together would be siick!! Pretty sure ive seen Dan comment on some of your videos. That would be a hella dope video. Keep it up Skin #CREEKSQUAD
Matthew Mckinzie 12 июля 2019 года в 07:12
YES!!!
Devon Fann 11 июля 2019 года в 16:47
Hell yeah i agree
Richard lutes 11 июля 2019 года в 07:29 3
"If my Italian engine tends locks up I'll just LS swap it.....😂 Thanks Ryan
John Green 12 июля 2019 года в 10:42
Only us country boy gear heads caught that one.
Cherokee 11 июля 2019 года в 00:03 2
Skin your about to become a new drug.... We are all need a fix tomorrow🔥🔥🔥💖
Eric 12 июля 2019 года в 03:28 1
Love the "Do it With Dan" name drop!!! 🤘
Troy Palmer 11 июля 2019 года в 14:09 1
Damn church why you kill that beat. Now cardi b wont be able to use it because it wont sound right. Damn skin is Darth Vader
Hopi Ng 10 июля 2019 года в 22:45 32
Nice. “Billy Ray virus” Lol love you brother.

God bless.

Church ✌️
ismael lopez 11 июля 2019 года в 05:21 1
Church has Goat DNA flowing in every bar. The king of re-mix
Shelby Fidler 11 июля 2019 года в 03:37 1
Holy shit, I almost missed this! Once agajn, Upchurch takes a song and makes a remix that is better than the original. 🔥🔥🔥
swtie101 10 июля 2019 года в 23:10 2
I love when you drop a "Bored" track. Fire as always!!
Samuel Hannah 10 июля 2019 года в 23:33 2
This is exactly why I listen to Upchurch.... he doesn't care what people think and it's always 🔥
BigHoss Outlaw 11 июля 2019 года в 00:31 2
Legit. End of story. Blow another speaker of mine and I'm comin to cheetham on a drunk binge pullin 6 pits in a pig pen! Haha loved it church good shit bro. 🤟🖕🤟🖕🤟🖕
tattooed and bruised 11 июля 2019 года в 01:22 2
He pulled a .357 and killed this beat in cold blood! 💥💥🔫🔫🤘🤘🤘🤘🤘
Super Kami Tabyr 11 июля 2019 года в 02:23 2
The only time any music associated with cardi b will be good.
William Morris 11 июля 2019 года в 18:30 1
Hi Ryan I just downloaded your album Creeker and I really like your song Pond Creek Rd.I just started listening to your music and I really like it.
Jordan Weaver 10 июля 2019 года в 22:45 58
‼️🇺🇸🤙🏻 is it just me or does everybody wait for this man to get bored??? Once again straight fucking fire 🔥 RHEC keep them coming up church ‼️🇺🇸
jesse bailey 11 июля 2019 года в 00:48
When church gets bored we get bangers or we get a really fucking funny video ahaha
bdmorganseventyfive 10 июля 2019 года в 23:04
When Church get bored, we get bangers.
Jennifer Cherne 11 июля 2019 года в 00:53 2
Me: "this song is a whole mood"
Church: "No shit ! I was bored. That's the mood."
Also church: giving me goofy face
edward anderson 10 июля 2019 года в 23:48 2
When I party I make sure I don't ever take my shirt off because you only go to jail if your shirts off. 🍺🤘😂
calibisco 11 июля 2019 года в 03:26 2
Nice Church! This is what I meant by switching up the flows and flexing your technical skill! The bars are always on point but live hearing the flow change ups.
DixieLand Outlaws 10 июля 2019 года в 23:13 2
What planet are you from dude? That was out this world fire, church has to be the best rapper I've ever heard, and you keep getting better and better. Haha, stay bored man!
Andrew Prince 11 июля 2019 года в 00:23 3
The 19 people who disliked this video probably belong to the Lgbtq community haha😂🤣😂💯💀💀💀💯
Lucy Swann's Not So Safe Space 11 июля 2019 года в 15:49
Andrew Prince he can’t do anything with a mainstream artist. All their content is owned by the producer they signed a contract with. Collabs in mainstream have to be set in place by producers or someone on someone else’s team. I mean, I guess he could, theoretically, but doubt he would want to, cause he has no interest in sharing anything with “The Industry”. Mainstream artists and all of their products are owned by “The Industry”. Too much red tape and crap. So let’s say church did a collaboration with a mainstream artist. You would assume that church gets 50% and the mainstream artist gets 50%. However, I’m pretty sure that’s not how it works. Since Church is independent, he would get his entire 50%. The artist must share their portion to whatever degree their contract says. Remember, the artist and all of their creative content belongs to those they signed a contract with. Let’s say their contract is 25% of everything they make goes to the studios. That leaves the artist with 25% of all proceeds from the collaboration.

I doubt Church would be ok with that.
N O U 11 июля 2019 года в 04:10 1
Upchurch and DIWD colab? Like this if you think they should
Tylor Clonch 13 июля 2019 года в 06:12 1
Cardi just quite. Nobody's got nothing on church
BigStarch96 10 июля 2019 года в 22:45 36
Damn church when we getting a remix album? Come on man put this fire on streaming services for us please!!!!
Dylan Holey 11 июля 2019 года в 03:39
@Tony Davis right
Tony Davis 11 июля 2019 года в 03:18
Dylan Holey which he doesn’t..
Dylan Holey 11 июля 2019 года в 02:16
@drifterzxl thank you, I'm tired of telling people. He is not even aloud to monetize his remixes
Chris Kirby 10 июля 2019 года в 23:20
Swear bruh
HolyBuddha 4Gouda 11 июля 2019 года в 01:38 1
I don't know about you, but I love when upchurch gets bored/high because Church never disappoints.
Momma Katt 11 июля 2019 года в 06:23 1
#RHEC Is it bad that I watch cops waiting to see my own family? And now thanks Ryan I will now be listening for #CREEKSQUAD 😂😂 *face palm* much 💜 to the Fam
Rebecca Kuchta 11 июля 2019 года в 01:07 1
LOVE EVERYTHING YOU DO!!!
A possible behind the lyrics for this? 💙🤘🇺🇸
Shannon Zappelli 11 июля 2019 года в 00:21 1
Your music and your videos have brought my dad and I closer together, so thank you for continuing to make videos and make music!! This is amazing! As always!
youthinkit isayit 10 июля 2019 года в 22:46 27
Upchurch, love the Jason Statham reference. Anywho, my buddy, Brian, REALLY wants to draw a portrait of you. His channel is FanFanaticArtStudios.
Jeff Beach 11 июля 2019 года в 03:00 1
"My haters lookin like some red tomatoe's I like em salty window flavor" Haha yeah dope ass bar church. I like it. Good job bro
Amp Kelly 12 июля 2019 года в 02:43 1
RHEC!SDMF! THE LEGEND ! Nuff said
preditor222 gaming 11 июля 2019 года в 18:16 1
If this Ls swap with dan doesn’t happen imma cry
Brotherhood of Ram 10 июля 2019 года в 23:42 2
Damn straight 🔥💯 it's country it's rap hell it's just badass
Rednecktv Nation 10 июля 2019 года в 22:47 9
Oh so this is what it’s like to get an upchurch notification. Took you long enough YouTube. Fire track 🤘
Alana Maranto 11 июля 2019 года в 01:19 3
You’re incredible with your lyrics. It’s nice to see that there are still some young artists who have talent and content in their lyrics. They make you think about the wordplay and metaphors which makes you use your mind. Thank you for that.
Scott V8 11 июля 2019 года в 01:33 1
Love the do it with Dan line u should do Moto vlogs big fan love ur work keep it up bud🤘🤘
Luke The Drifter 12 июля 2019 года в 04:45 0
Damnnn man 🔥💯 you should do a cover of "would?" From Alice in Chains tho
Wendy Raymond 11 июля 2019 года в 04:28 1
Ur an amazing lyricist. .thanku for writing them down. .loved this
.love u x god bless x
Damon Turner 11 июля 2019 года в 01:54 1
“Garth Vader” 🤣🤣 love it!
We talkin “friends in low places” Garth
Or “dive bar” Garth
Or “lost in you” Chris Gaines.

Mom was a huge Garth brooks fan lol
Camopride 11 июля 2019 года в 23:30 0
Hell to the F-N Yeah!!! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 dropped it on my b-day straight fire 🔥
Get bored more often would ya/could ya
KrazyRock 10 июля 2019 года в 23:23 1
Shout out from Jamestown Tennessee... that's cool, son... throw us some more rock n' roll country tunes bro!...
Rian Brown 11 июля 2019 года в 23:42 0
I'm Icy, I'm Clean - Logic
Remix is a,must. This beat is kinda,trash.
Rhianna L 10 июля 2019 года в 22:55 10
Two days without a Church video is absolute torture!! Finally!!! 💯🇺🇸🤘🤘
Stew InThaStix 11 июля 2019 года в 01:41 1
Who else’s highlight of the day comes from Church mans boredom? Like if your with me💯🔥
Zane Tv 11 июля 2019 года в 04:02 1
Hell yeah Garth Vader! You flipped it, hey you saw me on cops? 😂🤣😂🤣
Rob Miller 11 июля 2019 года в 12:59 0
“LS swap it” haha!! Killed me with that one kid. LS EVERYTHANG!!!!
Josh Dale 11 июля 2019 года в 07:59 1
Wow he killed this remix this is fire straight 150 proof #creeksquad
Burnt Chicagoboy 10 июля 2019 года в 22:52 13
Makes me wonder how many of your fans are actually on cops 😅😅 love it when you get bored!! Always got bars mane!
Larry Wagoner Jr. 12 июля 2019 года в 21:29 0
And Church got me hooked again lol. Never fails skin. Still killin the mf rap game like its Zombie mode in B.O. 2 or some shit lol
Dead Wave 11 июля 2019 года в 04:18 1
CHURCH, CHURCH. Done burst into flames and became an atomic bomb and Leveled YouTube...
Got,Dam server's are smoking...
LONG LIVE THE KING..
Zachary Phipps 11 июля 2019 года в 02:31 1
U da best church luv all ur songs and remix’s they hella lit man keep it up bro u got this 🤙🏻👻💯
BigHoss Outlaw 13 июля 2019 года в 16:53 2
I used to be a fan, now I'm an air conditioner. 🤟🖕🤟🖕 good shit church
Matt Smith 13 июля 2019 года в 17:45
lol funny
Sarg3nt 10 июля 2019 года в 22:47 30
Look he put lyrics in the comments for people that can’t understand what he’s saying 😂
Chris Hamburg Jr 11 июля 2019 года в 06:46
Dude i straight read that while listening for the first time cause i didnt know if i could catch each bar
Ian Millar 11 июля 2019 года в 19:19 0
"SPEED" came out in 1994..... I googled it lmao preach church Maine
Ana Broadway 11 июля 2019 года в 11:24 0
Church, get bored more often. This is 🔥🔥🔥🔥🔥. Or as Mile High says, "Upchurch done dropped another banger"
x Laughter 12 июля 2019 года в 18:14 0
Oh sweet jesus, Upchurch went like INFERNO 🔥🔥🔥🔥💀💀💀🔥🔥🔥☄☄