Levent Öten — Sabır Çekiyorum - SОNGSTER.RU
0 просмотров
00

Рейтинг: 5

Всего голосов: 0

Информация о видеоклипе

Levent Öten — Sabır Çekiyorum

Levent Öten’in, Armoni Müzik etiketiyle yayınlanan "Sabır Çekiyorum" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik’te. Söz: Sedat Kocabey Müzik: Levent Öten ...

#

Комментарии к видеоклипу

grup hicazz 22 июля 2020 года в 18:02 3
Senin Kitlen Çok Farklı Seni her adam dinleyemez canım abim yüreğine sağlık 👑👑👏👏
Sosa. 21 июля 2020 года в 14:02 9
*Şarkı şuan ki ruh halimi yansıtıyor😂😂*
Borislav Borisov 21 июля 2020 года в 20:53
Leans X M
Rayan Korde 21 июля 2020 года в 14:38
San arkadaşm tamam
Leans X 21 июля 2020 года в 14:12
Sosa yeni şarkı netdemi yayınlanacak yoksa :d
Erhan Dogan 21 июля 2020 года в 17:54 2
MUHTEŞEM OLMUŞ ağzınıza yüreğinize sağlık buralar değerlenir şimdiden yerimizi alıyoruz.....
ibrahim pusat 21 июля 2020 года в 14:10 4
Hayırlı olsun abi on numara olmuş...
Fikret onurbaş Official 22 июля 2020 года в 09:16 2
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim ALLAH yolunu açık etsin inşAllah süper parça...
Alperen Akhuy 21 июля 2020 года в 20:35 3
Ağzına yüreğine sağlık abim allahim yolunu açık etsin inşallah 😊
Grup_enerji_ Hamburg 21 июля 2020 года в 23:01 2
Süpersin canım kardeşim hayırlı Uğurlu olsun Allah yolunu acık etsin inşallah 🤲🏻🕋👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🎻🎹🎼🎤🪕🙏🏻🙏🏻😘😘😘
murat akçağlayan 21 июля 2020 года в 14:42 4
Arkadaşlar beğeni güzel yorumlarınızı bekliyoruz inşallah👏🏻👏🏻
selçuk yorulmaz 21 июля 2020 года в 15:23 2
Abim Hayırlı Olsun... Çok güzel olmuş. Ağzına sağlık...
Burak Bozteke Music 21 июля 2020 года в 15:59 3
Hayırlı uğurlu olsun şefim. Sevgiler. Allah daima yardımcınız olsun. Ben de şimdi sabır çekiyorum 👌
Sakaryalı Mehmet özer 21 июля 2020 года в 19:34 2
Evet On numara olmuş Yolun Açık olsun
Leven Öten Abim.
Ferdi Akın 29 июля 2020 года в 15:18 1
HAYIRLI olsun inşallah levent abim
xKullanıcı 22 июля 2020 года в 15:07 3
Çokkk gzl olmus levent abi
Aydın Şakar 21 июля 2020 года в 16:26 2
Levent abim on numara olmuş Allah utandırmasın bekliyoruz böyle guzel şarkılarla seviliyorsun abim
Emre Aylan 21 июля 2020 года в 14:55 2
Allahım utandırmasın canım abim cansın
Emine cebeci 21 июля 2020 года в 14:25 4
Tam köyde arabada bağlara doğru giderken dinlenecek bir türkü +1
Can Özkan 23 июля 2020 года в 19:47 2
Maşallah Dayıcım Maşallahın var yine Yolun Bahtın Açık olsun inşAllah cansınn 😊
murat akçağlayan 21 июля 2020 года в 14:28 4
Rabbim utandırmasın inşallh gayet güzel
olmus emeği geçen dayım levent ötene burak öten kardeşimin herkesin emeğine sağlık..başarılar diliyorum👏🏻👏🏻👏🏻
Gorkem Koksal 21 июля 2020 года в 19:39 2
Evliler dinlesin hayati sorgulasin 😂 bi tebih alsinlar tavsiyemizdir ❤❤
Murad Kazımov 21 июля 2020 года в 14:20 7
Beğenin Bir hatıra kalsın 1 ay kaç like toplarız 💚
Murad Kazımov 29 июля 2020 года в 03:45
Burdayız Arkadaşlar Beğenin Yorumu 👍🏻
Ekrem Ipek Offıcial 21 июля 2020 года в 17:31 2
Abimm hayırlı olsun inşallah Sen bi kralsın
Yilmaz Güler 29 июля 2020 года в 21:36 1
Hayirli olsun abi devami gelir inşallah
Yusuf Çalışkan 21 июля 2020 года в 14:03 3
100 den önce burda olanlar +1
Tugba Özmen 21 июля 2020 года в 21:30 2
lkardesim hayırlı uğurlu olsu alman Ahmet'in ailesii
Mustafa Öztaş 21 июля 2020 года в 14:56 2
Levent abim on numara bir çalışma olmuş emeğine sağlık aksaraydan selamlar
Gokhan Inel 22 июля 2020 года в 17:05 2
Çok güzel bir parça olmuş azına yüreğine sağlık abicim
Yaşar Onurbaş 21 июля 2020 года в 14:37 5
Abim Benim Allah Utandırmasın Yolun Açık olsun 10 Numara
Nurettin Çalışkan 24 июля 2020 года в 13:40 2
Başarılarının devamını dilerim yolun açık olsun gardaşım
Bayram Onunbaş 21 июля 2020 года в 16:13 3
Mükemmel ağzına sağlık 10 numara abi
The Crow 23 июля 2020 года в 12:23 3
Aksaraylı Levent öten abim başarılarının devamını dilerim 👏👏👏👏
KEREM TUNÇ 21 июля 2020 года в 14:08 4
Adam herkes den şikayetçi. İllet etmiş. 😀 😀 Güzel yorum. 😀
Ugur Gülalan 22 июля 2020 года в 06:08 2
Varolll levent abim hayirli ugurlu olsun
Merve 58 21 июля 2020 года в 19:40 1
Bizim oraların deyimiğle Tavatır olmuş. Ağzına emeğine sağlık.
Umut Kaya 21 июля 2020 года в 15:28 3
On numara şarkı helal ses de müthiş
Arife Baburcan 21 июля 2020 года в 21:07 3
Dayımmmm 🥰
CTN Dme 22 июля 2020 года в 18:42 2
Hayırlı olsun abim
Ahmet Ozmen 21 июля 2020 года в 14:49 2
Hayırlı uğurlu olsun katdesimmmmmmm
Yusuf Pusat 21 июля 2020 года в 21:11 2
Harika olmus hayirli olsun abim
Nuri irek 28 июля 2020 года в 17:54 1
Başarıların devamını diliyorum alman ahmet in enistesiyim mm harika şarkı güzel yorumm
AYAZ MUZİK 21 июля 2020 года в 15:23 2
Bu şarkı patlar harika olmuş hayırlı olsun
Recep Yerli 21 июля 2020 года в 21:04 3
Ağzına sağlık abi 10 numara olmuş 👏👏
Büşra Köksal 21 июля 2020 года в 15:22 2
❤️❤️❤️
mustafa Kalayci 21 июля 2020 года в 18:03 2
Kral🔥
AYKUT Canata 22 июля 2020 года в 10:03 2
Ağzına yüreğine sağlik levent abii guzel eser bizde aldik tesbihi sabır cekiyoruz 👏👏👏
SubCaca 21 июля 2020 года в 17:56 2
Çok güzel olmuş ağzına emeğine sağlık abi👍✅
Elsa Amanda 21 июля 2020 года в 14:01 2
❤❤❤❤
Nejla Pusat 21 июля 2020 года в 15:14 2
Diline sağlık abim
Emre Emre uyuk 23 июля 2020 года в 13:29 2
Ağzına sağlık levent abi
DİNJAN 21 июля 2020 года в 21:27 2
Buralar değerlenirse uyandırın bu yorumu
Sadıq Ağayev 21 июля 2020 года в 14:03 2
Kim qarışığli abune olmaq istəsə Yazsin
Buse aksay 21 июля 2020 года в 14:00 4
İlk görüntüleme
RUDY GARCIA 21 июля 2020 года в 14:02 2
Aunque no entiendo nada, la música turca me gusta. La cantan con tanto sentimiento.
Buse aksay 21 июля 2020 года в 14:01 3
Bunelan dk da bir bi video
Hüseyin Öten 25 июля 2020 года в 23:45 1
Bir yorum bir paylaşım çok önemli üye ol paylaş destek ol Levent öten için dostlar
Fatih Kayar 28 июля 2020 года в 22:12 1
Ağzına yüreğine sağlık abim başarılar ❤
SELİM ŞAKAR 26 июля 2020 года в 14:51 1
Hayırlı olsun abi... Selim ŞAKAR
sedat kocabey 25 июля 2020 года в 17:59 1
Ben bu sözü yazalı çok ama çok oldu.İyiki de yazmışım ve Levent Öten kardeşime de iyi ki yollamışım.Harika bir beste ve muhteşem bir projeyle sözleri doruğa çıkardı.Yüreğine emeğine sağlık leventim.Bu klipte emeği geçen tüm arkadaşlara tüm kalbimle teşekkür ederim.Allah emeklerinizin karşılığını almanızı nasip etsin
Yiğit Güllü 21 июля 2020 года в 21:15 1
Bağlama çalıp paylaşıyorum. Kanalıma göz gezdirip, videoları beğenip abone olarak bana destek olabilirsiniz. Teşekkür ederim 🤗🎶
Mlk ***** 21 июля 2020 года в 14:29 2
Ya sabir bismillahhhh
Rayan Korde 21 июля 2020 года в 14:36
Hi
Mihran Aslan 30 июля 2020 года в 23:17 0
Levent abi yemin ederim ilk defa oynadigini gordum bu video sayesinde 😃 helal olsun levent abi
Ali Gezer 23 июля 2020 года в 22:08 1
Ağzına sağlık reis süper olmuş 😃😃
Xədicə Məmmədli 22 июля 2020 года в 09:00 3
Harika
COMMENTMAN 21 июля 2020 года в 14:15 2
202
Borislav Borisov 21 июля 2020 года в 20:53 1
M. Mi que. ::: Que q m. M m. Q mm
Rüya Tabirleri 21 июля 2020 года в 14:24 2
Güzel şarkı
Serap Durmaz 31 июля 2020 года в 18:09 0
Harika bit calisma guzel bit calisma alman ahmet enistemin design kadarda varmiss helal olsunn
Hatice Ceyhan 23 июля 2020 года в 16:16 1
Vedat gundogdu
Murat Yıldırım 21 июля 2020 года в 14:02 1
Qalp
Hatice Ceyhan 23 июля 2020 года в 16:14 1
vedatgundogdu
Ahmet Delen 27 июля 2020 года в 06:18 1
Abi ağzına sağlık
Hüseyin Gülcü 21 июля 2020 года в 14:21 3
ALLAHIM YOLUNU BAHTINI AÇIK ETSİN İNŞAALLAH kardeşim benim hayırlı uğurlu olsun
Borislav Borisov 21 июля 2020 года в 20:53 0
Me
Buse aksay 21 июля 2020 года в 14:02 5
Yav önünüze geleni şarkıcı yapıyosanız benide şarkıcı yapın müzik yarışmasında 1. olmuştum
Öner Tekerlek 22 июля 2020 года в 16:02
Allahım bahtını açık eylesin çok güzel olmuş guzel yürekli gardaşım
Buse aksay 21 июля 2020 года в 20:23
@KEREM TUNÇ 😂😂
KEREM TUNÇ 21 июля 2020 года в 20:21
@Buse aksay bakıyorum gözünden hiç birşey kaçmıyor. 😀. Çok hızlısın
Buse aksay 21 июля 2020 года в 20:16
@KEREM TUNÇ baktım bile
KEREM TUNÇ 21 июля 2020 года в 19:18
@Buse aksay olur anlaştık takip ederim. Sayfamda bir şarkı var bir bak istersen. 😀 😀
Kadir Taş 21 июля 2020 года в 20:44 1
Berbat
Kadir Taş 23 июля 2020 года в 14:20
@Eren Acar benim yorumuma niye yazdın
Eren Acar 23 июля 2020 года в 13:33
Canim abim yolun Bahtin acik olsun kralimmmmmmm ❤❤❤❤❤