Ozan Malkoç — Söyle Sevgili - SОNGSTER.RU
20 036 просмотров
28651

Рейтинг: 8.5

Всего голосов: 337

Информация о видеоклипе

Ozan Malkoç — Söyle Sevgili

Ozan Malkoç’un, Balyoz Müzik etiketiyle yayınlanan "Söyle Sevgili" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik’te.

Söz & Müzik: Ozan Malkoç
Düzenleme: Ozan Malkoç
Yönetmen: Celal Babadağ

Türkçe Pop oynatma listesi: http://bit.ly/ndm-turkcepop
Yeni Hit Şarkılar: http://bit.ly/ndm-hitsarkilar
netd müzik’te bu ay: http://bit.ly/ndm-enyeniler

"Söyle Sevgili" şarkı sözleri ile

Bak yine gün bitti,
Ne sesin, nefesin, ellerin var artık.
Sensiz gün ışımıyor,
Boğazımda yumru, sabah olmuyor!

Ne vardı sıkı tutsan,
O eşsiz ellerinle bırakmasan!
Ne vardı gözlerime baksan,
Hala sevdiğimi anlasan?

Söyle ey sevgili,
Özlüyor musun?
Ben olmayınca,
Üşüyor musun?

Söyle ey sevgili,
Sabah olur mu?
Sen gittiğinde,
Burada zaman durdu
netd müzik, Facebook’ta, http://bit.ly/ndm-facebook
aynı zamanda Twitter’da, http://bit.ly/ndm-twitter
bir de Instagram’da! http://bit.ly/ndm-insta
ve Spotify’da: http://spoti.fi/2GbWAEx
peki YouTube kanalımıza abone oldunuz mu? http://bit.ly/2d8ihWS

#netd Müzik #Turkish Music #música #Musik #musiqi #музика #muziek #musique #музыка #musiqaa #موسيقى #Türkçe Müzik #Turkish Pop #2018 türkçe pop #pop şarkılar #şarkılar #şarkı #müzik #’Türkçe #pop’ #Rock #Alternatif #Slow #Fantezi #Fantazi #Arabesk #Damar #Hit Şarkılar #2018 hit şarkılar #türkü #halk müziği #izle #klip #dinle #Aşk Şarkıları #top 10 #top 20 #yabancı şarkılar #en hit #çok dinlenen #yeni şarkılar #en yeni şarkılar #turca musica #Official #Oficial #Offical #netd #Ozan Malkoç #Söyle Sevgili

Комментарии к видеоклипу

Murat Onal 01 ноября 2018 года в 17:22 6
Kardeşim benim gurur kaynağımız ailenin ışıldayan parlayan yıldızı. Yolun açık olsun. Bununla kalmasın yenisini bekliyoruz. Sevgiler
Grace Taşkın 11 декабря 2018 года в 22:49
Yağcılarda inecek var 😀
Atakan Atlas 01 ноября 2018 года в 23:21
Katılmamak elde değil.. Sevgiler Ozan !!!
Anil Gurer 01 ноября 2018 года в 17:38
Evet
Özge Ozdemir Balıkçı 02 ноября 2018 года в 08:32 6
Aygün & Rauf - Aya yazıp dinleyin çok seveceksiniz,böyle bir klip yok,şarkı keyfinizi yerine getirecek bir cinsten
Anil Gurer 01 ноября 2018 года в 17:39 3
Ozan kardeşim hayırlı olsun harika
game 38 01 ноября 2018 года в 16:05 3
sevgilisi olanlar +1 like
Entel Muzisyen 01 ноября 2018 года в 17:43 1
Bu ne lan diye açtım şimdi kurtulamıyorum. Bildiğin ağzıma dolandı şarkı. Devamı gelmeli bariz bir ışık var.
Recep Saygın 02 ноября 2018 года в 06:20
Entel dantel müzisyen gardaşım selam olsun sana da
Anil Gurer 01 ноября 2018 года в 17:49
Bence başlangıç için bu ne lan diyecek kadar kötü başlamıyor
AKIM ZADE 01 ноября 2018 года в 16:03 2
Fena degil
حميدۈ العبداللۿۂٰ۪ۦ،ٰۧےۦ 01 ноября 2018 года в 16:05 2
عربي لايك🍉🤚
Can erdoğan 01 ноября 2018 года в 19:22 1
Söyle sevgili ''S,,
Recep Saygın 01 ноября 2018 года в 17:32 1
Genç kardeşim başarıların daim olsun. Yiğidin harman olduğu Sivas tan selamlar olsun.
Anil Gurer 01 ноября 2018 года в 18:05
Sivasın neresinden dostum
Metin iyli 01 ноября 2018 года в 17:34 1
Ozan kardeşim süper olmuş
Skyfall Skyfall 01 ноября 2018 года в 16:03 1
Hayirli olsun bakalim saat 19:00 ve izliyoruz :))
دمعت العمر 01 ноября 2018 года в 16:23 1
tebrikler cok gusel bir sarki
arkın akyıldız 01 ноября 2018 года в 16:28 1
Kardeşim başarılarının devamını dilerim.çok güzel olmuş yüregine sağlık☺️☺️
Faŧïma Naŵżāð 01 ноября 2018 года в 16:14 1
Like with me 💕🙈
ÇINAR _ 01 ноября 2018 года в 16:11 1
güzel olmuş abi
Mustafa Genç 01 ноября 2018 года в 16:01 1
ilk
Kösxlxlcl Dısıud 01 ноября 2018 года в 16:01 1
İlk yorum
King Player Brothers HD 01 ноября 2018 года в 16:55 1
Takipe takip
KluKluxKLAM 02 ноября 2018 года в 18:13 0
o sonra o evin olsun sehre yaklastik kadar tundranin tam O sonra o evin olsun sehre yaklastikca kadar tundranin tam caddede etrafinda etrafinda bir kapidir olan sabah kahve icen sonra kahve icen her gun almak
Yusuf ALTUNER 02 ноября 2018 года в 15:56 0
biraz daha içten biraz daha duygu katılsaydı daha da ıyı olabılırdı ama iyi kulağa hoş gelen bır müzik elinize emeğinize sağlık
HALİT Şahin 02 ноября 2018 года в 07:15 0
Diyarbakırdan selamlar yolun açık olsun güzel şarkı şimdi bu şarkıyı bütün eğlence merkezlerine dağıtmak gerek
Koçbaşı Eser deli rüzgar 01 ноября 2018 года в 18:10 0
Offfff be tam da hatundan ayrılınca denk gelen şarkıya bak. SÖYLE ULAN DİYE BAĞIRASIM GELİYO BENİMDE SÖYLE BENSİZ SOĞUK MU ÜŞÜYON MU LAN AH BE AHH
Bülent Dort 01 ноября 2018 года в 23:10 0
Söyle ey sevgili
Özlüyor musun
Ben olmayınca
Üşüyor musun..❤️❤️🙂😘🌹💏🙏🏻🧚‍♀️
kÂhvE lAttE 02 ноября 2018 года в 09:10 0
Giriş müziği süper,nakaratta harika ama şarkının ilk söz girişi kötü
okan özaltun 01 ноября 2018 года в 18:04 0
Ozan hayırlı olsun...Güzel şarkına güzel klip olmuş...Anılın arkadaşı okan...
Baris Aytimur 02 ноября 2018 года в 08:48 0
Şarkı müthiş, klip 10 numara! Bu adam neden ünlü değil?
Fatma Ozden 01 ноября 2018 года в 20:04 0
😊🤗 güzel olmuş bu.. müzik, gitar güzel zaten hep..
behiye sel 02 ноября 2018 года в 06:23 0
Ozan'cım tebrikler, başarıların daim olsun. Allah yolunu açık eylesin.
serdar kuzyaka 03 ноября 2018 года в 07:38 0
Çok iyi performans , çok başarılı. !
HALİT Şahin 02 ноября 2018 года в 16:58 0
Bir günde 100 defa dinledim ağzına sağlık OZAN 👏👏👏👏👍👍👍
Fatma Ozden 01 ноября 2018 года в 20:06 0
Evet .. zaman bazen durur.. 🍁🍂🍃
41SetTaR 02 ноября 2018 года в 18:09 0
Izmitten selam abi basarilar 👏👏👏
Pugp Highlight 02 ноября 2018 года в 07:49 0
çok dinlenmeden burda olanlar
Sinan Özdemir 03 ноября 2018 года в 10:25 0
bu adam parlar :) çok başarılı
Kayra 26 01 ноября 2018 года в 20:12 0
Güzel
nymphea368 02 ноября 2018 года в 06:11 0
Bayıldım bayıldım bayıldımmm
makvala skirtladze 28 декабря 2018 года в 16:55 0
choq guzel
tahsin malkoc 02 ноября 2018 года в 10:04 0
tebrikler yegenim
Nazlı Ece Özbay 01 ноября 2018 года в 19:51 0
Çok beğendim, harika olmuş!!! :)
Recep Saygın 02 ноября 2018 года в 06:25
Ne güzel bir yorum. Sizi ayakta alkışlayabilirmiyim ?
Asya Official 01 ноября 2018 года в 20:04 0
ugurlar
Alper Erdonmez 02 ноября 2018 года в 01:34 0
Başarılarının devamını dilerim. Oldukça hoş. Listemin en başına aldım bile.
Recep Saygın 05 ноября 2018 года в 06:23
Gardaşım bende sizin sektördenim başarılarını çok duyduk. Allah yolunu açık etsin. Sivas'a geirsen beklerim. Saygın Kebap - Türkü evine herdaim beklerim. Selamlar ola
Alper Erdonmez 03 ноября 2018 года в 00:19
Evet. Tanıyamadım ama?+Recep Saygın
Recep Saygın 02 ноября 2018 года в 06:23
kardeş selam sen daha önce makelsandamıydın ?
Meli & Lady 01 ноября 2018 года в 17:02 0
Takibe takıp
ugur nurlu 01 ноября 2018 года в 16:14 0
ABİ KIZ GİTMİŞ.ELLERİNİ BIRAKMIŞ.SIKI NİYE TUTSUN.NEDEN ÖZLESİN.YAPMA BE ABİ....Bİ KARAR VER ONUMU ANLATIYORSUN KENDİNİ Mİ GİT GELLER YAPMA :)
Ebrar Karasu 01 ноября 2018 года в 16:30 0
ilk
Arzu Kazimov 01 ноября 2018 года в 16:05 0
Berbat👎👎👎
güvenç bilginoğlu 01 ноября 2018 года в 21:43 0
bu tarz söyleyenler hep aynı neden? .şarkıları aynı sözleri aynı söyleme tarzları aynı.ayrıca hiç şarkı gibi değil.beğenemedim
Skyfall Skyfall 03 ноября 2018 года в 16:29
güvenç bilginoğlu sen daha iyisini yapabiliyorsan yapta dinleyelim.

Рекомендованные клипы

Halodayı — Sor Bizi

netd müzik

55 442 просмотра

Berk — Allı Yeşil

netd müzik

6 392 просмотра

Okay Aybey — Hoşçakal

netd müzik

7 427 просмотров

Freimon — Çok Zor

netd müzik

12 571 просмотр

Gökhan Özgen — Sevgi Seli

netd müzik

8 630 просмотров

Killa Hakan — Hodri Meydan

netd müzik

264 398 просмотров