SABATON — Primo Victoria Live at Gates of Metal (OFFICIAL LIVE) - SОNGSTER.RU
196 441 просмотр
64139

Sabaton

Опубликовано 30 июня 2006 года
в рубрике Хард-рок и метал

Рейтинг: 9.4

Всего голосов: 680

Информация о видеоклипе

SABATON — Primo Victoria Live at Gates of Metal (OFFICIAL LIVE)

Official live performance of SABATON’s "Primo Victoria."
SUBSCRIBE to Sabaton YouTube: http://bit.ly/subs-sbtn-yt
SUBSCRIBE to Nuclear Blast YouTube: http://bit.ly/subs-nb-yt

Live at Gates of Metal

#Sabaton (Musical Group) #Nuclear Blast (Organization) #Metal #Heavy Metal (Musical Genre) #Power Metal (Musical Genre) #Fantasy Metal #Military History #Joakim Brodén #Pär Sundström #Chris Rörland #Thobbe Englund #Hannes van Dahl #Gates of Metal #Primo Victoria (Musical Album) #Official Live #Live Performance #Live Concert #Music Festival

Комментарии к видеоклипу

MaranVaran 14 ноября 2016 года в 17:54 22
Joakim with hair is hilarious
david357 09 января 2018 года в 03:16 9
Why does Joakim look older here? :D
Jen'ari-asha 05 февраля 2015 года в 10:41 14
Wow, first Sabaton video
Riley The Flaming Wookie Cookie 17 марта 2016 года в 06:29
+Joakim Brodén Nice name. lol
MuslimSlayer 16 марта 2016 года в 18:10
yep
Riley The Flaming Wookie Cookie 27 мая 2015 года в 09:10
+eckabacken9 Ikr? XD
cancerosaurus 06 июля 2016 года в 07:02 13
What jokim has hair illuminati confirmed
cancerosaurus 06 июля 2016 года в 07:02
Joakim*
The Metal Worm 27 марта 2016 года в 10:24 14
OMG Jocke was less... Jocke
Katya Soboleva 11 августа 2018 года в 11:58 5
Привет из 2018 года.)))
Riley The Flaming Wookie Cookie 27 мая 2015 года в 09:12 4
Joakim Brodén actually had a lot of hair back then! XD
Sergei Volenberg 23 августа 2018 года в 11:43 2
EPIC VIDEO!!! 30 June 2006 - 12 years ago!
Miguel Gutierrez 16 октября 2018 года в 14:31 1
Howcool! Given that fot today's standards this is terrible quality video, they could say that they kept it thematic and filmed it with a WWII camera!
Imrukii Toa of Fire 03 октября 2016 года в 02:45 2
Ah, back when Sabaton was but a mere bab.
Xenor Arca 24 февраля 2016 года в 18:19 3
Und die Menge geht ab ... xD
Kenth Nilsson 29 апреля 2014 года в 18:49 2
Underbart. I was there (though this must be from the 2005 since it is in the tent not main stage) watching them for the 2nd time I think out of the 8 times I've seen them so far..
Rodycaz 25 февраля 2018 года в 03:48 0
Danny McBride on vocals.
Alexander Cederlund 11 января 2018 года в 13:55 0
oh damn jokim has hair this must be old haha, like when my dad was young
Alex Zackrisson 22 августа 2013 года в 18:31 1
Thank god for that haha :D
sopmod4x 13 июня 2013 года в 00:20 1
Thanks lol
Lars Ole Grytbakk 09 июня 2013 года в 16:09 9
If you're a fan of Sabaton, you wont give a crap about if a youtube video is crap.
Sabaton fan till the day I die!
5ar 24 августа 2017 года в 13:20
Lars Ole Grytbakk FUCK YES! Wise words!
Never Trust Bob 14 августа 2017 года в 04:08
Fuck yeah!!
patoo1000 23 мая 2013 года в 13:25 1
Recording is super crap!
Vito 18 декабря 2017 года в 18:50
It was recorded in 2006 dummkopf.
duyhung 2h 20 марта 2017 года в 03:54
It's *2006*
Baky 19 апреля 2013 года в 21:39 1
Fist for fight -_-
Filip Karlsson 29 марта 2013 года в 19:43 1
Yup xD now days he got a tiny mohawk here he got 100% hair
Galina Gnatovskaya 25 января 2013 года в 09:05 1
Haaaair *_*
Matthew Nameful 22 января 2013 года в 00:09 1
OH GOD IS THAT.. JOAKIM? OH MY
Leaffordes 25 ноября 2012 года в 05:37 4
1:22 wtf?
Uncle WeirdBeard 17 ноября 2012 года в 22:44 3
Holy fuck, Joakim had hair!?
vboo6660 03 ноября 2012 года в 17:27 0
TOMORROW NIGHT:D:D:D:D:D
axel isberg 03 ноября 2012 года в 14:13 1
SABATON IOVE IT SABATON SABATON ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Xtcent 30 октября 2012 года в 12:51 0
troll
HussarDLAI 25 августа 2012 года в 08:14 0
Hahahaha Joakim hahahair! :D
xsadbuttrue95x 12 августа 2012 года в 20:37 1
Woodstock was amazing, best concert of my life.
Come back next year to Poland! ;)
Samuel Black 25 мая 2012 года в 22:10 0
jebo majku:D
5ar 24 августа 2017 года в 13:23
Samuel Black Kasnim 5 godina,ali ja sam mislio da sam jedini koji voli ovaj bend ovde :D
PaganWinter666 13 сентября 2011 года в 17:15 3
GODS OF METAL!
LumenGentium 23 июня 2011 года в 00:18 0
@sparriskrigaren TREASON!
Lord Hunk 09 мая 2011 года в 22:22 0
sabaton on brazil NOW!!!!!!!!!!!!!!!
viciogames 09 ноября 2010 года в 23:35 0
awesome crowd.
Rafals 29 октября 2010 года в 20:20 0
it has to be amazing to be playing on stage in front of such an awesome crowd
tokorev747777 09 июля 2010 года в 06:07 0
this is probaly about the erliest video of sabaton we will see. i am probaly wrong though
5ar 24 августа 2017 года в 13:24
tokorev747777 It's not the earliest,search for Sabaton - Masters Of The World.That footage was from 2001
harakyryx 03 июля 2010 года в 14:50 0
heey this is so awesome :D it's the pursuit of vikings guitar riff :D
Alejandro Téllez 09 февраля 2010 года в 07:49 0
U ROCK!! \m/
Greetings from Mexico!
MrReynevan2 20 декабря 2009 года в 14:54 0
Jestem Polakiem i jestem z tego dumny.
BiomechanicBoy 13 ноября 2009 года в 15:10 0
Nah, I prefer his other look with the metal t-shirt like an armor.

Anyway, great song!!!
I really like it with the keyboard playing so loud
Confusion 22 октября 2009 года в 18:03 0
good he changed the outfit xD
BeTiPL1988 13 октября 2009 года в 10:16 0
heh :) can you jump?:D greetings from Poland:)
martrec 02 июля 2009 года в 14:57 0
and its good that he has changed ;)
valentinas12 21 апреля 2009 года в 19:10 0
moe by tak o zbrodniach Stalina i calego cccp cos skomponowali? np o glodzie na ukrainie 32-33.
Raoul Duke 14 апреля 2009 года в 04:45 0
wicked band come to new zealand !!!
Armando Tudón 04 апреля 2009 года в 23:38 0
I hope one day see you on live. greetings from Mexico
asx305 18 февраля 2009 года в 13:01 1
fucking yeah!!!!!!!!!!
urValentine03 07 февраля 2009 года в 22:42 0
Amen, brothers! Top 3, both of 'em.
asx305 16 декабря 2008 года в 18:58 0
my grandfather and grandmother are burnd in C.C.C.R how we calld now russia and thx god there alive!no food!!! no nothing!!!
SlashBassist 12 декабря 2008 года в 18:15 0
isn't Hammerfall more like Heavy/Power Metal :/
Sabaton rocks ^^ so does Hammerfall tho
LaboonTheWhale 06 декабря 2008 года в 00:05 0
would sabaton be considered heavy metal or like war metal. because like majority of their songs are about war and stuff and i read somewhere thats what they were considered
Adelram Wolfrik 29 ноября 2008 года в 20:49 0
I'm sorry if I hurt your feelings...SABATON is fucking great. Best modern Heavy Metal from Sweden with Hammerfall
johannes olsson 10 сентября 2008 года в 19:50 0
Sabaton is the true Life\m/
Adelram Wolfrik 06 сентября 2008 года в 18:24 0
Good at Joakim has shaves his curly hair, he looks like swedish gay in this video. Now he is more like real man...
oskaroskar209 01 сентября 2008 года в 09:18 0
är det bassisten som spelar med BC rich?
Seelenschnitter 16 августа 2008 года в 04:27 0
Fuck it. Headbanging is the only way to dance ;)


Let´s handicap together :D
Bob1313 31 июля 2008 года в 10:19 0
I don't see why not. The lyrics are probably misheard due to language barriers.
Tarygrl 14 июня 2008 года в 18:10 0
Omg thats me on the first row! drunk as skunk
Shagger 26 марта 2008 года в 17:22 0
No, if you heard 1 song by a by, you've heard 1 song by that band. A simple fact. You're the stupidist person I've ever come across.
Shagger 25 марта 2008 года в 22:25 0
Yes you idiot, how could I reply if I didn't notice you were responding? You keep avoiding the issue, and that tells me you know you're beat, but don't have the balls to admit it.
Shagger 25 марта 2008 года в 21:14 0
::::NEWSFLASH::::

Our corespondent of common sense has just issued a startling report! It appears that Dragonfoarce and Sabaton are two different bands! He also said some moron should stop sidestepping and answer the fucking question.
Shagger 25 марта 2008 года в 19:19 0
You are a tone deaf, know nothing about metal moron... infact, just make that tone deaf with no sence of timing if you think "Angels Calling", "Primo Victoria" and "Attero Domminatus" sound the same. End of. Learn something about music then come back boy. It's very simple, you said "all thier songs sound the same" when you haven't them all, in fact you had hardly heard any of them. So you're either a moron, or a moron and a lier. Which one are you?
Shagger 25 марта 2008 года в 16:58 0
Really! ALL the songs on the myspace!!!! Oh then I am sorry about what I said! Your knowledge of the band is extensive then isn't it? 5 SONGS!!!! Especially since they have 3 (soon to be 4) full albums out!

FUCKING IDIOT!!!!!!!

BTW, you don't spell grammar you twit
Shagger 24 марта 2008 года в 23:18 0
How maney have you heard, 1? Pis off pop lovin poser, and learn good grammer while you're at it!
Ver [7] sace 04 марта 2008 года в 11:29 0
yes
Servius Geta 15 февраля 2008 года в 06:45 0
ktoś wie kiedy następny koncert w Polsce ?
Linmarin 31 декабря 2007 года в 11:36 0
Through the gates of hell, as we make our way, to heaven through the nazi lines PRIMO VICTORIA!!! Tylko Sabaton :)
brmwk 09 декабря 2007 года в 11:28 0
Long live the kings of Metal!
floobe 15 октября 2007 года в 14:10 0
jävlat sämst att dom inte kom till pdol
SirLucas15 28 сентября 2007 года в 19:23 0
where are the gates of metal? sweden?
SirLucas15 28 сентября 2007 года в 19:23 0
no one makes you to see this video.
Mikky 15 сентября 2007 года в 11:01 0
israel i hear? :)
ross 09 июля 2007 года в 16:53 0
hehe i just found out about this band yesterday... love this song!! but live they seem a bit boring - only the bassist is putting much effort in!

i wanna see some metalhead thrashing! yahhhh!
danch10 07 июля 2007 года в 15:13 0
dnt evan compare gnr to sabaton, they are way to mainsteam fuck them i say , like sabaton no 1 knows about them in new zealand
Kenneth Lien 20 июня 2007 года в 10:33 0
Omg that's me on first row:D
eLm0h 12 июня 2007 года в 19:11 0
text are awesome, you hippies dont understand that :P
Shagger 01 июня 2007 года в 08:03 0
To me, metal is all about the live performace. Album sales mean fuck all. Axel Rose has said himself he htes performing and he's the onlt origonal member left. I seen G'n R at the Download Festival last year and they were crap. Sabaton are a band born for the stage and the know thier way round a stage better than than how Axel knows how to jump of the stage and punch fans for taking photographs. G'n R are past it now, but the old material on record sounds good.
Manuel van der Veen 30 мая 2007 года в 16:12 0
I like Sabaton, but I'm 100% sure, I like Guns N' Roses more, and also sure, GN'R is better. Guns N' Roses makes a big rock show, they are not so good live. But I Like their music. But Guns N' Roses is better. And they aren't even really a metal band in my opinion.
buikspiertje 22 мая 2007 года в 11:39 0
right....
sparefankerl 15 мая 2007 года в 19:42 0
Sry.. they are BETTER than Mettalica, Guns N Roses and Iron Maiden...
end of discussion :P
NFM1337 14 марта 2007 года в 13:59 0
This music rules! It feeds the inner child in all of us!
Frozenyak 07 февраля 2007 года в 22:40 0
hahaha!! såå jävla tur att han rakat av den där jävla hockeyfrillan!!! thank god :P
Shagger 27 января 2007 года в 14:45 0
Panzar Battalion is about Operation Iraqi Freedom. "Panzar" is german for tank, no direcly related to WW2.
Q 25 января 2007 года в 15:31 0
@metalmach:

warst auch?...fands sau geil :)
Shagger 21 января 2007 года в 12:44 0
"Purple Heart" is about the american miltary bravary awrard of the same name. I't awarded to solders who have been killed or wounded in action ;)
Swe Racoon 19 января 2007 года в 17:37 0
Angels Calling is about WWI, then they have alot that can't be decided on, like Light in The Black or Purple Heart.
danch10 03 декабря 2006 года в 08:22 0
these guys kick ass..new zealand rep
ELTHUAD BRONGAK 31 октября 2006 года в 05:18 0
they will be the best !!!
6demarzo 24 октября 2006 года в 12:52 1
Sabaton!!! jup! jup!
TheJR 24 сентября 2006 года в 09:38 0
I were there also, it was awesome!!
cercleboy 09 сентября 2006 года в 15:03 0
Sabaton onwz, going to see them in a few months, together with therion and grave digger (missed the previous gig in belgium :( )
Shagger 26 августа 2006 года в 07:39 1
cool
Shagger 25 августа 2006 года в 18:02 0
who are you talking to?
sparriskrigaren 26 июля 2006 года в 18:52 0
yeah, I think I can agree on ever point there. we are quite aware.
Shagger 26 июля 2006 года в 17:42 0
OK, what I see is two bands very little alike. One a heavy/ power metal band, the other a black metal, so I can't realy copare directly.

To rate you guys, it was pretty good, Just about as bad a name for a band as I've ever heard, but the music is solid. However, breaking through for you guys might be difficult as it's not realy anything new, imo.
sparriskrigaren 25 июля 2006 года в 15:44 0
fair enough! just remember the reason why I piss on sabaton is since the music is basically pop with a little distorted guitars. even iron maiden is hard and heavy in comparison.

http://www.the-ugly.com

download "Death beyond flag or uniform"
Shagger 23 июля 2006 года в 18:55 0
OK, I'll be fair, what is you're so called real metal band, s I can check them out. but you guys blow, and if others aggre with me, you'll shit up and leave people to enjoy thier music in piece. If I'm impressed, I'll praise you the same way I praise Sabaton, do we have a deal
sparriskrigaren 23 июля 2006 года в 16:22 0
and why do you even compare? sabaton is a proffessional band, that was a fucking high school performance, god haha! I never said it was good, all I said was that sabaton is extremely bad. I play guitar in a real metal band by the way, which kicks your and sabaton's asses a very, very long way. so stfu and never call yourself a metalhead, retard.
Shagger 23 июля 2006 года в 16:15 0
you are fucking stupid. do you know metal, ofcoure not. I've watched that vid of you're band playing and it fucking shit beyond comparison. Keep playing you shit example of... I cant even bring myself say it....
and leave REAL metalheads alone
sparriskrigaren 21 июля 2006 года в 00:29 0
this band is so incredibly, utterly worthless. words can not express how crappy they are. this is not metal, it is distorted pop at most.