Nick Cannon — Instead Of Nipsey [The Miseducation Of The Negro You Love To Hate] - SОNGSTER.RU
4 237 просмотров
107338

DatPiff

Опубликовано 14 января 2020 года
в рубрике Рэп, хип-хоп, R'n'B

Рейтинг: 2.4

Всего голосов: 445

Информация о видеоклипе

Nick Cannon — Instead Of Nipsey [The Miseducation Of The Negro You Love To Hate]

https://songwhip.com/album/nick-cannon/the-miseducation-of-the-negro-you-love-to-hate

New mixtape from Nick Cannon "The Miseducation Of The Negro You Love To Hate" available now on DatPiff!

#NickCannon

http://piff.me/5327590
http://piff.me/5327590
http://piff.me/5327590

Powered by @DatPiff
iOS: http://piff.me/iphone
Android: http://piff.me/android

Contact: youtube@datpiff.com

#datpiff #mixtape #Nick Cannon #The Miseducation Of The Negro You Love To Hate

Комментарии к видеоклипу

Prince dareal 14 января 2020 года в 20:50 33
Eminem fans coming going straight to the dislike button 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
WebOf Vexation 15 января 2020 года в 20:52
This is legitimately bad.
Hypno Carlito 15 января 2020 года в 10:05
They be hating gang 😂😂 nick snapped 🔥🔥🔥
Christine Askins 15 января 2020 года в 03:08
Yes cause nick is trash
Timber Land 15 января 2020 года в 00:05
Yea this is SOOO good that it could only be eminem fans disliking 😂😂😂
Leandro Maroni 14 января 2020 года в 21:55 27
why ppl still using this mf autotune
JORDAN GAMEING PLUS 16 января 2020 года в 00:02
@correa81 yes
correa81 15 января 2020 года в 23:14
No talent
JORDAN GAMEING PLUS 15 января 2020 года в 18:01
because there on drugs
Twizz The Whiz Kid 14 января 2020 года в 21:12 9
Long Live "THE LEGEND" Neigh60rhood Nipsey "The Crip" Hussle "The Great"
Angel Portillo 15 января 2020 года в 00:10
R$^c^ c-51 r60llin 60^
correa81 15 января 2020 года в 12:50 7
Just another mumbling autotuning recycled trap clone
Chill Clinton 14 января 2020 года в 22:28 19
This would be a hit if it wasn't nick cannon
Me Me 16 января 2020 года в 17:31
@Nafi Waliopotea garbage ass ni99a
The Support 16 января 2020 года в 15:05
@Nafi Waliopotea stfu... you stupid AF Nick C is sour ass juice bruh. you trash for f**king with this.
Nafi Waliopotea 15 января 2020 года в 14:26
Its a hit bc it is nicc cannon you dumbasd
Dominic Allen 15 января 2020 года в 13:17
You sound dumb as hell so because it's Nick Cannon he can't write a hit song. So therefore you're not true hip hop fan. If it's good it's good it doesn't matter who it is
Licensed Legend 15 января 2020 года в 00:13
Lol
xX_ V _Xx 14 января 2020 года в 21:20 7
Dont think this makes up for the Eminem diss tracks Nick
Sheri Retherford 15 января 2020 года в 17:57 3
Look at the comments and you'll see who's on Nicholas payroll using fake accts to gas him.
Big homie Cuddy 15 января 2020 года в 01:22 8
Yal big cap if yal disliking this 🔥🔥🔥
Lewis Hobbs 16 января 2020 года в 10:31
This song is no good
thuglife daniel 15 января 2020 года в 23:05 1
This just have to much auto tune don't even sound like nick cannon
Nafeest Griffin 14 января 2020 года в 21:15 15
If this song had different title I wouldn’t have click this 🤦🏾‍♂️ Rip Nipsey
thuglife daniel 15 января 2020 года в 23:05
Faxxxx
L.A. Flight 14 января 2020 года в 21:37
FAXXX
fork at the end of the road 15 января 2020 года в 10:33 1
Eminem should do an "ETHER" parody using Maria Carey's song "WHY YOU SO OBSESSED WITH ME" song... saying that Nick is an obsessed fanatic flopped artist looking for attention.
🙄🙄 Stick to TV Nick. Nice little song tho. Cute lol
Deljon Finister 15 января 2020 года в 03:42 4
This don't even sound like Nick😧
BIG CONNOR 16 января 2020 года в 21:09
It kinda sounds like Roddy rich honestly
thuglife daniel 15 января 2020 года в 23:06
At all
sickazz meee 14 января 2020 года в 21:25 1
lol



Did Nicholas have someone around him to tell him about his music?
Chocolate101 F 16 января 2020 года в 00:58 0
Stick to hosting Nickelodeon, this was straight garbage
ZebraCakez 14 января 2020 года в 21:24 4
Nick career got 5 more years tops 😂
Devon Satchell 16 января 2020 года в 01:02
5 years? More like end of this mixtape. He just committed oversuicide. That's crazy
Coldcut 15 января 2020 года в 01:15
Shit is 5 feet under fuck you mean
WhoGotTheHenny 14 января 2020 года в 22:17
5 years? Bro 5 minutes
Neil Wright 16 января 2020 года в 00:38 1
Nipsey and a lot of others out there was here telling us all these things and no one gave him a bigger platform but now he's gone Nick wish they had took him instead. I hate it when people profit off someone and trying to make it look like they doing something out of respect.


Nick want to do something to honor Nipsey......Give those like him that's alive a platform so we can hear them.
Cody Smith 16 января 2020 года в 00:03 1
Bruh every song you make is getting worse 😂
Derrick Jones 15 января 2020 года в 15:14 3
Okay nick 🔥 🔥 🔥
expo line 15 января 2020 года в 04:44 1
Now everyone use my homie nip to sell songs ..🍀XL....TMC💙💰S.I.P NIP
Marques Smith 15 января 2020 года в 00:28 3
I fkw it on God 👌
Williams Usifoh 15 января 2020 года в 21:54 1
Another addition to mumble rap....then fades off🤦‍♂️
Versacedot 5 14 января 2020 года в 23:12 3
This is💥🔥💥🔥
IrnMaiden304 16 января 2020 года в 01:27 0
🔥 beats is all this mixtape has, maybe a few point's about the company Nick keeps around him and that's probably his problem to begin with and not Em. 🐍's hissing in your 👂's that you call your people Nick, time to start catching and releasing them back out to the wild and not in your garden.
AngelxInxDaxCuttz 16 января 2020 года в 21:24 1
Love the melody
RocketFella armani 15 января 2020 года в 00:52 1
Wtf is this??? Nah I'll pass on this one bruh
Kristof Huijbers 16 января 2020 года в 15:49 0
We all wished they took you insted of Nipsey 😫
Rendemo Odyuo 16 января 2020 года в 15:37 0
Is it really a diss track......😁
MARRIAGE & MARIJUANA with Mista and Cakz 17 января 2020 года в 04:38 0
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Sam Lewis 14 января 2020 года в 21:12 10
Who can listen to this and think it is decent 😅
Amos Luther 16 января 2020 года в 06:52
This is good
Sam Lewis 15 января 2020 года в 00:04
@Eric Hawkins very true hahaha
Eric Hawkins 14 января 2020 года в 23:33
Sam Lewis no worst than the other stuff out now..fits right in.
Lil Home State 16 января 2020 года в 05:52 0
Why the title though
CRUNCH NETWORK 16 января 2020 года в 17:28 0
Like my comment rather than liking the song
Tre Narcisse 14 января 2020 года в 21:31 0
Fam..
Radio TV 15 января 2020 года в 12:26 0
Nick go back to agt where you belong
Hypno Carlito 14 января 2020 года в 21:32 3
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
emil brosch 14 января 2020 года в 23:15 2
Roddy Ricch on this beat=🔥
Tadaslkz 15 января 2020 года в 13:33 0
Dislikes and autotune is real players here.
WebOf Vexation 15 января 2020 года в 20:51 0
Ew
Ant Parker 17 января 2020 года в 00:31 0
Tryna use nipsey name for clout str8 sucka
Chris Baatar 16 января 2020 года в 05:50 0
just bad
Donovan Morangello 14 января 2020 года в 23:10 0
BOY STOP 💩💩💩💩💩🙉🙉🙉🙉🙉🙉
Julia Shelton 14 января 2020 года в 22:38 9
Now he's using Nipsey for clout 😂😭 damn... RIP Nipsey
Dominic Allen 16 января 2020 года в 13:44
@Amos Luther him and Nipsey were very close what are you talkin about
Amos Luther 16 января 2020 года в 06:57
And you act like Nipsey was your best friend
IrnMaiden304 16 января 2020 года в 02:15
@Dominic Allen How so ? You hear it for yourself if you listen
Dominic Allen 15 января 2020 года в 13:18
You sound dumb
Playboi Barti 14 января 2020 года в 22:52 1
Why is he making music lmao and does he really wish they took him instead of Nipsey? And lastly why he sound like every other rapper 😭
MARRIAGE & MARIJUANA with Mista and Cakz 17 января 2020 года в 04:37
This heat🔥🔥🔥🔥🔥
IrnMaiden304 16 января 2020 года в 01:22
@Dominic Allen so what your saying is Nick is a ghost writer ? Why was his last 3 dis tracks soo poor then if this dude is soo rich with the pen ?!. The beats are 🔥 af, only two of these songs I actually started to like but then he had to go back to the bullshit again with the hypocritical / racial / and the stone face lies in his vocals. If he went back to the lab and broke out a better pen for the pad that wasn't about all this, it wouldn't be horrible and I'd probably like something other then the beats. Only thing other then the beats I did like is it's starting to sound like he's waking up and smelling the fake ass flowers around him, leave all that other shit out and move forward and stop talking contradictory lyrics.
Playboi Barti 15 января 2020 года в 21:28
@Dominic Allen bro this song is bad lmao if it was good people would have np saying it's good but it's just not it he sound like my generation of bubblegum rappers with the auto tune
Dominic Allen 15 января 2020 года в 21:19
It's only bad because y'all say Nick Cannon anybody else drop that y'all will call it fire stop hating.
Playboi Barti 15 января 2020 года в 21:11
@Dominic Allen but his music is bad what I've been hearing lately from him isnt good 😂
Paul Da Don 15 января 2020 года в 04:29 5
I love this one do ur think nick i want nick to win neggas siding with the white boy
Lewis Hobbs 16 января 2020 года в 11:01
Because ignorance is bliss
Neil Wright 16 января 2020 года в 00:42
His ex-wife made a fool out of him and whenever the topic comes up he should say NO COMMENT.
Neil Wright 16 января 2020 года в 00:39
When will it not be about color? and what is it Nick should win?
Benji 16 января 2020 года в 01:31 0
The "Cucaracha" is better than this crap
Benji 16 января 2020 года в 15:01
@Amos Luther what the meaning of the song than hmm let me guess NOTHING it's useless
Amos Luther 16 января 2020 года в 06:53
Ok Eminem stan.this is a good song to me
Israel Martinez 14 января 2020 года в 22:29 2
F****this album.. music...this guy need to stop making tracks!! Hunit hufissssssssssss!!!!!👊🏽💪🏽⚰️
Hotboy Smokeyt803 15 января 2020 года в 08:17 7
Yall some haters ... This is way better than most his music
IrnMaiden304 16 января 2020 года в 02:23
Supposed to get better with age, not worse
IrnMaiden304 16 января 2020 года в 02:22
Probably cause it's not his music, I highly doubt " Jiggilo " was even his cause R Kelly wouldn't get on it if it was written like his Em dis track's, Especially " Invitation Cancelled ".
George Sanders 15 января 2020 года в 06:24 1
This is awful 😂😂
George Sanders 16 января 2020 года в 10:19
Are you deaf how can you say this is good
Amos Luther 16 января 2020 года в 06:56
Eminem Stan .if this was Roddy ricch you would bump it
Joshua Lawrence 15 января 2020 года в 02:07 10
This is actually fire to me that's only my opinion
MARRIAGE & MARIJUANA with Mista and Cakz 17 января 2020 года в 04:36
This whole album hot
Lewis Hobbs 16 января 2020 года в 10:33
The song is so trash i almost thre
Dillon Compton 15 января 2020 года в 03:25
Joshua Lawrence you’re right because it ducks to me