Hayko Cepkin — Dans Et - SОNGSTER.RU
87 907 просмотров
5 355139

Рейтинг: 9.7

Всего голосов: 5494

Информация о видеоклипе

Hayko Cepkin — Dans Et

Hayko Cepkin’in, DMC etiketiyle yayınlanan "Kabul Olur / Dans Et" albümünde yer alan "Dans Et" isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik’te.

Söz & Müzik: Hayko Cepkin
Düzenleme: Hayko Cepkin
Yönetmen: Mustafa Özen

netd müzik’te bu ay http://bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar http://bit.ly/nd-hit
Türkçe Pop http://bit.ly/nd-turkcepop
Türkçe Rap http://bit.ly/nd-turkcerap
Halk Müziği http://bit.ly/nd-halkmuzigi

"Dans Et" şarkı sözleri ile

Kim olduğumu, ne olduğumu
Bilip görmeden sevdin
Bir şansım olsa, neler dilerdim
Mutlu edebilmek için
Hep yanimda ol
O bile şans
Yanlız kalmam çok zor
Belki tükettim
Gençliğini
Çok özür dilerim
Pardon

Gördüğünüz mapus bedenim
Prangam sadece beynim
Hayat sahnesi dram da olsa
Bu kez söz güleceğim

Dans et
Benimle dans et
Tut şu elimden kurtar dertlerimden

Dans et
Benimle dans et
Kimse etmezken
Sen tut şu elimden

Ne olur Dans et
Kimse etmezken
Mamo (anne)

Facebook http://bit.ly/nd-f
Twitter http://bit.ly/nd-tw
Instagram http://bit.ly/nd-ins
YouTube http://bit.ly/nd-yt

#netd Müzik #Turkish Music #Musik #musiqi #музика #muziek #musique #musiqaa #موسيقى #şarkılar #şarkı #müzik #Rock #Hit Şarkılar #2019 hit şarkılar #izle #klip #top 10 #top 20 #en hit #çok dinlenen #yeni şarkılar #en yeni şarkılar #turca musica #Official #netd #Hayko Cepkin #Dans Et

Комментарии к видеоклипу

Emin Sertkaya 10 мая 2019 года в 11:16 115
Bu ne güzel bir klip be Hayko insanlar seni ne kadar yargılasa da eleştirse de sen bizim için her zaman samimi , eğlenceli ve mükemmel bir rock sevdalısı abimizsin . İzinden geliyoruz 🤘🏻
Furkan Türüdü 13 мая 2019 года в 18:53
Bu mu rock?
Sevda Ş**** 10 мая 2019 года в 10:06 242
Kendi bebekliği çocukluğu çok 😍😍 samimi olmuş . Düşünce harika👏👏
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:27
Sevda Ş**** qarsiliqli abune olaq
Ipek Moroglu 10 мая 2019 года в 10:16 205
Anneler günü öncesi, gözlerim dolu dolu izleedim... iyiki varsın Hayko...
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:28
Ipek Moroglu qarsiliqli abune olaq
Şems-i Şita 10 мая 2019 года в 22:04 47
O siyah boyaların ardında nasıl aydınlık bi yüreğin var senin abi ya.. 😊❤ Ne güzel annedir o bize seni kazandırdı...
Kardelen 10 мая 2019 года в 10:11 119
Anneler günü haftasında klibin gelmesi de pek bir hoş olmuş, dağlandı yürekler 💚
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:27
Kardelen qarsiliqli abune olaq
Oğuzhan Şentürk 10 мая 2019 года в 15:50 130
gözlerimi siyaha boyadım diye dinsiz muamelesi gördüm insanlar kalplerini siyaha boyamış kimin umrunda ?
- HAYKO CEPKİN
Denis 13 мая 2019 года в 19:08
Yazmayın artık bee, bıktırdınız beee!!!!
KEN Master 12 мая 2019 года в 14:17
+devrim türk bu sonradan öğrenme haykocular beğeniyoru diger videolara bir göz at. Bende o yüzden çıldırıyorum zaten
devrim türk 12 мая 2019 года в 14:11
Şu yorumu yazanın, yorumunun tutulmasının ihtimali yok.
KEN Master 10 мая 2019 года в 18:30
Yeter lan yeter priminizin amınakoyum ne niteliksiz yaratıcılık seviyesi düşük heriflersiniz
Zpr cem 11 мая 2019 года в 22:56 18
ney ile rock müziğin müthiş bir sentezi olmuş, emeği geçen herkesin yüreğine sağlık <3
Elif Güneş 10 мая 2019 года в 10:07 151
Bir gençliğin tükenmiş olması, şuanda binlerce gencin bunu dinlemesine vesile oldu. Her kötülüğün arkasında açılacak güzel bir kapı varmış demek ki.
Shahriyar Alibayov 13 мая 2019 года в 20:42
+azerkerimbaycanlı ona görə əzanı avazla musiqi ilə oxuyurlar? Haramdısa niyə oxuyur? Elə şeir kimi desin də 😀
Delias Mysis 13 мая 2019 года в 01:56
+azerkerimbaycanlı müzik değil , kötü sözler haram , güzel sözlü şiir ve müzik daima helal ...
azerkerimbaycanlı 10 мая 2019 года в 15:50
Music is Haram.👳
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:27
Elif Güneş qarsiliqli abune olaq
Ebrar Zeynep _ 10 мая 2019 года в 10:06 152
_Okumak isterseniz_

Gerçek ve Yalanın Hikayesi
19 yüzyıl efsanesine göre Gerçek ve Yalan bir gün buluşurlar. Yalan doğruyu söyler ve "Bugün hava çok güzel" der.

Gerçek etrafına bakar ve gözlerini gökyüzüne kaldırır. Gün gerçekten çok güzeldir. Bir kuyunun önüne gelene kadar birlikte çok zaman geçirirler.

Yalan tekrar doğruyu söyler ve "Su çok güzel, birlikte banyo yapalım!" der.

Gerçek, bir kez daha şüpheci bir şekilde suya dokunur. Su gerçekten çok güzeldir. Soyunur ve yüzmeye başlarlar birlikte.

Yalan bir anda sudan çıkar, gerçeğin kıyafetlerini giyerek kaçar ve kayıplara karışır. Kızgın Gerçek kuyudan çıkar, yalanı bulmak ve kıyafetlerini geri almak için her yeri aramaya başlar.

Dünyada çıplak gerçeği görenler onu hor görür ve öfkeyle bakarlar ona. Zavallı gerçek kuyuya geri döner ve sonsuza dek ortadan kaybolur.

O zamandan beri yalan, dünyanın her yerinde gerçek gibi giyinmiş ve içimizde yaşamaktadır. Dünya ise hiçbir şekilde çıplak gerçeği görmek istememektedir.
Ebrar Zeynep _ 10 мая 2019 года в 19:38
+Rümeysa Arslan evet☺️
Rümeysa Arslan 10 мая 2019 года в 14:01
Alıntımı bu
Rümeysa Arslan 10 мая 2019 года в 14:01
Vay tek kelimeyle muhteşem
Çağrı Ünal 10 мая 2019 года в 11:58
Ebrar Zeynep _ sende yakmışsın gemileri .
Ulas Danacioglu 10 мая 2019 года в 11:56
Ebrar Zeynep _ 🙏 teşekkür ederim
firat babacan 12 мая 2019 года в 05:39 6
şarkının sadece başını dinlesem. bu kimin olabilir diye bir soru gelse, emre aydın derdim :)
İlkcan 10 мая 2019 года в 13:48 37
Kral bu şarkının bi' anneye yazıldığını, böyle bi' güne bu kadar iyi gideceğini hiç düşünmemiştim gerçekten. Klipte 'anne'yi ilk gördüğümde "yuuuuuuh bee cidden yaa" dedim ve durduk yere duygulandırdın. Vallahi eline ağzına fikrine sağlık.
Asmr Black 10 мая 2019 года в 10:13 52
Her şarkısıyla kendi tarzında ilerleyen mükemmel bir insan.Kaç senedir dinlemekten bıkmadığım sanatçı.Uzun ömürlerin olsun Hayko Reis 😎
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:28
Asmr Black qarsiliqli abune olaq
Can Karataş 10 мая 2019 года в 10:54 43
Tam da annemin doğum gününde. 😊 Çok etkili yine! 👊
Kendine Hayko 10 мая 2019 года в 20:36 6
Hep yanimda ol
O bile şans

Yanlız kalmam çok zor
Belki tükettim
Gençliğini

Çok özür dilerim
Pardon
çok ama çok anlam yüklü...
Onur Güler 12 мая 2019 года в 15:16 4
Bu adam, bu dünyadan değil. Duygulara nasıl dokunur çok iyi biliyor.
yiğit yakan 10 мая 2019 года в 21:01 6
O Nasıl Orjinal Bir Sözdür yaaa ; Gördüğünüz mapus bedenim
Prangam sadece beynim !
Melike Savar 10 мая 2019 года в 14:09 5
Hayko yine yaptı yapacağını.... harikasın hayko video çok güzel olmuş..... 👍
Cagil Kaya 10 мая 2019 года в 11:18 38
Belki tükettim gençliğini çok özür dilerim...
sil bastan 10 мая 2019 года в 21:23 4
Cok özür dilerim ANNEM❤
AFFET😔
GRAND FLEA 10 мая 2019 года в 10:08 32
Mükemmel bir anneler günü hediyesi olmuş.
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:29
GRAND FLEA qarsiliqli abune olaq
Nazlı Uman 10 мая 2019 года в 10:36 16
Duygulanmamak elde değil 💜🤘 harikasın
Muhammet Mustafa Dolmuş 10 мая 2019 года в 10:15 5
Adamsın be Hiç Degismedin Sen ❤
kürşat yaman 10 мая 2019 года в 10:14 5
Selamun aleyküm ben dj dikkat
zafer akpınar 10 мая 2019 года в 21:56 2
Bazı şeyleri kaybetmeden değerini anlamak gerek mesela başta ANNELERİMİZİN ...
alper ok 11 мая 2019 года в 21:52 2
Senin kısık gözünle gördüğünü insanlar göremedi be kral
Sinem Doğan 10 мая 2019 года в 23:20 2
Güzel yürekli adam... Muhteşem klip muhteşem yorum cok tesekkur ederiz iyiki varsın 🙏🙏
Ruzgar Baklavacı 11 мая 2019 года в 08:10 2
Sene 2008 2009 gençliğim bu adamı dinleyerek geçti konserden konserlere belli bi yaştan sonra sakinleştik ne günlerdi
ATM Filmleri 12 мая 2019 года в 01:59 2
Reis nerelerdesin sen özletme kendini bu kadar,Seni çok seviyoruz,
Ayshan M 10 мая 2019 года в 18:44 2
Bildirimde Hayko abiyi gördüm nasıl gelmem buraya. Her zaman ki gibi efsanesin abi❤
BARIS KAZAR 12 мая 2019 года в 15:07 1
Cok guzel ya Hayko 🇹🇷❤️🇹🇷
Tum annelere gelsin💖💕🌹🌷
Yusuf Solak Official 10 мая 2019 года в 10:28 15
Türkiyenin en samimi insanı 👏🏻👏🏻👏🏻
Nazlı Mutlu YILMAZ 10 мая 2019 года в 10:30 3
Bu sarkilarin niye bildirimi gelmiyor bana yaaa
Yiğit Can Çiğdem 12 мая 2019 года в 11:56 1
aaah ah ".biz" olaydı şimdi yer yerinden oynamıştı bu kliple
Zeynep Şekeroğlu 10 мая 2019 года в 13:26 2
Yaptığın şeylerin biri de kötü olsun be. Ama imkanı yok..
Tonny Björn 12 мая 2019 года в 17:12 1
Adamın dibi...Adam gibi adam...Koca yürekli mütevazi insan...
Murat Yılmaz 11 мая 2019 года в 23:00 1
Kendini dinletecek şarkı daha introsundan belli olur.. Harika bir eser olmuş ağzına sağlık !
Enes Yaman 10 мая 2019 года в 11:28 16
Klibin hikayesi engelli bir çocuğun annesine söyleyemedikleriydi. Bence anlamı daha yüklü bir klip olabilirdi ama sen daha iyisini yapana kadar en iyisi bu. 🤟
Enes Yaman 13 мая 2019 года в 21:06
Kendi açıklaması.
Omer F. Durmus 13 мая 2019 года в 21:05
Nerden biliyorsun
hacer seven 10 мая 2019 года в 10:01 10
Dans et 😉😉😉çok güzel söylüyor emeğine sağlık teşekkürler güzel şarki harika Manifigue söylüyor
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:32
Asmr Black qarsiliqli abune olaq
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:32
Rabianın kanalı qarsiliqli abune olaq
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:31
Asmr Black qarsiliqli abune olaq
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:31
Rabianın kanalı qarsiliqli abune olaq
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:31
hacer seven qarsiliqli abune olaq
Akın Özdemir 12 мая 2019 года в 11:42 1
Bitirdin beni Hayko anneler gününde ..
Her dinlediğimde ağladım
Burak Uslu 12 мая 2019 года в 19:59 1
Çok büyük sanatçısın be HAYKO
betül karakuş 10 мая 2019 года в 20:47 1
İyiki varsın bu güzel eserlerinden bizi mahrum bırakma ❤️
Doğan yıldız 12 мая 2019 года в 14:25 1
Bilmem nedendir duygulandım klip güzel hem de çok güzel samimi olmuş şarki ztn efsane abi gozlerim yasli dans ettim inanki
GGG GGG 12 мая 2019 года в 21:46 1
metal müzik ile ney solosu mu ? ya abi hasiktir ya helal olsun! yine mis ekmek
Ahmet Tito 11 мая 2019 года в 22:13 1
Bu adam başka bir şey yapıyor arkadaş cidden işine odaklı bence dünya çapında işlerde yapmış bir isim sahne sanatları olsun sesini kontrol edebilme olsun zaten enstrümanları saymıyorum bile birde bu neyzen in ismi nedir acaba çok iyi çalıyor
Mert SIKI 13 мая 2019 года в 10:01 1
hayko seninle ayni topraklarda dogmus olmaktan onur duyuyorum.
Burak Şenel 10 мая 2019 года в 10:32 3
milyonlar önce olanlar +1
Dilek Eren 10 мая 2019 года в 15:28 4
Annemi çok özledim...
Turan Öztekin 10 мая 2019 года в 22:29 1
Bu adam benim için efsaneler arasındasın bu nasıl güzel ses ya
OZNUR KIVRAK 10 мая 2019 года в 14:30 1
10 numara 5 yildiz tebrikler... 👏🏻👏🏻👏🏻
Ali Can Paça 12 мая 2019 года в 07:03 2
Hayko Cepkin sevenler like
Xhety 12 мая 2019 года в 15:22 1
Ulan dinleyin be bu adamı ne kaybedersiniz lan !
damla eliyeva 12 мая 2019 года в 10:13 1
Cok Anlamli menali guzel. Tek qusuru melodinin sozderin onune kecmesi cok sesdi olmus
emre yetim 10 мая 2019 года в 11:00 7
Üstad bir şarkına daha bağımlı olacağız galiba ağzına sağlık gene mükemmel bir şarkı olmuş
Damla Here 10 мая 2019 года в 10:04 3
yaa çok güzel 😍😍
PUBG TÜRKİYE 10 мая 2019 года в 10:06 10
90 cı yıllardan olanlar like 🙈
Delias Mysis 13 мая 2019 года в 02:05
Bir zamanlar yerden bitme birisi vardı geldi beni bir yere bırak dedi , tamam dedim yoldayız , giderken de arabamda Hayko çalıyor , sanırım fırtınam , hmm dedi Hayko mu dinliyorsun dedi böyle küçümseyerek , İnşallah bu parçayı dinlemez yoksa anasına avradına fena söverim .. :)
Çisem 10 мая 2019 года в 16:18 1
O kadar rezalet şarkıcıların izlenimlerine bak birde Hayko Cepkin gibi kaliteli bir Üstadın izlenimine bak... Ayıp yahu
E F S A N E S İ N!!!
sercan yesilova 11 мая 2019 года в 22:30 1
işte sanat bağzılarının izleyip bir şeyler öğrenmesi lazım. birkez daha tüylerimiz diken diken oldu kalbe dokunan bi parça. yine yeniden hep en iyisini yapan üstat. sen hep var ol.
başar şen 12 мая 2019 года в 12:09 1
hiçbir yerine beton yetmez adamsın
KyLe LowRy 12 мая 2019 года в 21:49 1
Bu adamın şarkıları neden az dinleniyor . Ülke de müzik anlayışı 0 bunu her geçen gün anlıyoruz
emre aktı 12 мая 2019 года в 21:55 1
Annelere yazılmış, söylenmiş en iyi şarkı bence.
peyniravcisi 11 мая 2019 года в 22:14 1
Kim olduğumu, ne olduğumu
Bilip görmeden sevdin
Bir şansım olsa, neler dilerdim
Mutlu edebilmek için
Hep yanimda ol
O bile şans
Yanlız kalmam çok zor
Belki tükettim
Gençliğini
Çok özür dilerim
Pardon

Gördüğünüz mapus bedenim
Prangam sadece beynim
Hayat sahnesi dram da olsa
Bu kez söz güleceğim

Dans et
Benimle dans et
Tut şu elimden kurtar dertlerimden

Dans et
Benimle dans et
Kimse etmezken
Sen tut şu elimden

Ne olur Dans et
Kimse etmezken
Mamo (anne)
Bilal Bükülmez 10 мая 2019 года в 10:12 2
Müthiş yahu. Ne denir ki. 🤘
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:31
Bilal Bükülmez qarsiliqli abune olaq
Büşra Erdem 12 мая 2019 года в 10:52 1
Bugun anneler gunu annemin yaninda degilim. Dort aydir gormedim. :( onu cok ozledim bu sarkiyi dinlerken agladim. Ama ben anneme kavusabilecegim iyi ki var ve iyi ki kavusabilecegim. Allah sabir versin bugunun canini acittigi insanlara.
Serkan Dinc 10 мая 2019 года в 10:44 5
Bu adam yapıyorsa dinlenir .
Schwarz Blue 10 мая 2019 года в 18:27 1
işte hayko cepkin farkı 💙
serkan Kaplan 10 мая 2019 года в 11:19 2
Yine yapmışsın be kral
Huseyin İLGAT 14 мая 2019 года в 00:20 1
Çok net, bir o kadar da güzel
BARIS KAZAR 12 мая 2019 года в 15:09 1
Ney....... 🌷🌹🇹🇷❤️
Turkish Reaction 10 мая 2019 года в 10:45 10
Haykoo ve yeni klip Hemen bıkana kadar dinlemeliyim..
Pavlodar VENÜS 11 мая 2019 года в 22:38 1
Tarz 10 numara 5 yıldız.
Büşra Keskin 11 мая 2019 года в 15:50 0
Hayatımda gördüğüm en samimi ve çıkarsız bir klip helal olsun..👏
Hikmet Anbarcı 11 мая 2019 года в 16:08 2
Her zaman haykoruyoruz.
Murat Kozan 11 мая 2019 года в 06:55 2
Tek kelime ile MUHTEŞEM. Sen gerçek bir sanatcısın.
eser sancak 10 мая 2019 года в 10:03 3
Çok iyi be
Madamenonme 2 13 мая 2019 года в 04:55 0
“Gördüğünüz mapus bedenim prangam sadece beynim”

vay be boğazlar düğüm düğüm kral 👏🏻
Berkin Özerbaşaranlar 13 мая 2019 года в 12:16 0
Konserlerde dinlemeyi bekliyoruz abi ağzına sağlık :)
Timuçin Sekiçin 11 мая 2019 года в 06:53 2
Hem sesini hem yaptığı işleri hem de karakterini sevdiğim nadir insanlardan biri. Çok samimi bir klip ve çok duygusal bir çalışma olmuş. Tebrikler 👏🏻
Riad Semedzade 10 мая 2019 года в 10:44 4
Değerlenecek ama ne zaman...Hmm.
Rabianın kanalı 13 мая 2019 года в 09:19
Bi dizi yada filimde çalınca
Hafsa Ölmez 10 мая 2019 года в 10:04 13
Buralar değerlenir. Rez alın. İlk dakikadan dişlike atan arkadaşa sevgiler.
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:29
Hafsa Ölmez qarsiliqli abune olaq
Cagri Shn 11 мая 2019 года в 18:46 0
Bu adamı nasıl sevmiyorsunuz lannn durun söylim çoğunuz dış görünüşe bakarak bi ton gereksiz laflar söylersiniz adam kral beee
Mert Tube 11 мая 2019 года в 10:40 0
Muhteşem olmuş. Çok samimi, içten ve duygu yüklü. Emeğine, yüreğine sağlık Hayko...
Ali Can Paça 12 мая 2019 года в 07:02 1
Harikasın hayko Cepkin
Yasin Cylk 10 мая 2019 года в 10:08 4
Kral abim beee
Best Godyr TR 14 мая 2019 года в 05:26 0
Sen best olansin!! Alkış 👏🏼
Melek Aygül 11 мая 2019 года в 14:50 0
Bu muhteşem klip ve parça için Teşekkürler Hayko! ❤️❤️
derin habibe 11 мая 2019 года в 15:34 1
İşte ibretlik hikayem der gibi
Ceyda Altın 11 мая 2019 года в 23:52 1
çok güzelsin hayko 🖤
VLOGXTV 10 мая 2019 года в 10:48 12
Hayır hayır olamaz . 1 saatte 3000 kişi dinlemiş olamaz . Ulan Reynmen / Derdim olsun 1 saatte Binlerce dinlendi . Yanlışım var ise düzeltin . Reis Kusura bakma Emeğinin karşılığını veremediğimiz için .
Fatih Gündüz 12 мая 2019 года в 19:09
Bizim gibi koyun halk oldukça reynmenler patır putur gibi maymunlar ilgi görür bu memlekette.
şenkız Çakır 11 мая 2019 года в 20:48 0
Hayko varmış dediler hemen geldim. yüce gönüllü güzel adam. yine bir şaheser
Şerife Orakcı 12 мая 2019 года в 18:04 2
Haykooooo !! 😍
Another 04 13 мая 2019 года в 20:37 0
dünyayı hayko cepkin yönetsin şu adamın eli neye değse davulun başına geçip çalasım geliyor
Batuhan Değirmenci 13 мая 2019 года в 02:26 0
‘Belki tükettim gençliğini, çok özür dilerim pardon’ ne kral bi söz 👏🏽
Ayça adrian 12 мая 2019 года в 21:53 0
sen ne mükemmel bi insansın abi ya :) daima yanındayım, umarım hayatta hep istediğin yerde olursun ve umarım hayat hep güzelliklerini gösterir kalan hayatında :”) kocaman sarıldım sana <3
Fuat Eraslan 10 мая 2019 года в 10:05 3
DARMADAĞIN EDEN SÖZLERİ...


Kim olduğumu

Ne olduğumu
Bilip görmeden sevdin
Bir şansım olsa

Neler dilerdim
Mutlu edebilmek için

Hep yanımda ol
O bile şans
Yalnız kalmam çok zor
Belki tükettim

Gençliğini
Çok özür dilerim

Pardon

Gördüğünüz

Mapus bedenim
Prangam sadece beynim
Hayat sahnesi
Dram da olsa
Bu kez söz güleceğim


Dans et

Benimle dans et
Tut şu elimden kurtar dertlerimden
Dans et

Benimle dans et
Kimse etmezken
Sen tut şu elimden

Dans et

Benimle dans et
Tut şu elimden kurtar dertlerimden
Dans et

Benimle dans et
Kimse etmezken

Sen tut şu elimden

Ne olur dans et

Kimse etmezken

Mamo (anne)
CELAL ELIYEV 10 мая 2019 года в 10:30
Fuat Eraslan qarsiliqli abune olaq
Veysel Dogan 11 мая 2019 года в 21:23 0
Hayko abimiz gene döktürmüşsün helal olsun sana ❤
Serkan Yarkın 10 мая 2019 года в 17:42 0
Zihnine ve gırtlağına sağlık. Çok güzel olmuş... Bi ara da yalnız kalsın tadında heavy alabilirsek özledik de!
E 12 мая 2019 года в 00:16 1
Sana ve muzigine asigim haykoo
Bora Keskin 11 мая 2019 года в 16:42 0
Abi gidip anneme bir kezde daha sarıldım ve sevdiğimi söyledim çok teşekkürler
Onur Karademir 10 мая 2019 года в 17:55 0
Çok hoş bir klip her şeyiyle iyi ki varsın Hayko Cepkin 🤘🏻
Enes Yaman 10 мая 2019 года в 11:22 6
Abi haber vermediniz hiçi sürpriz oldu 😻😻