What Do You Mean — Justin Bieber (William Singe Cover) - SОNGSTER.RU
2 821 329 просмотров
24 232608

William Singe

Опубликовано 23 сентября 2015 года
в рубрике Поп-музыка

Рейтинг: 9.8

Всего голосов: 24840

Информация о видеоклипе

What Do You Mean — Justin Bieber (William Singe Cover)

Official video for Australia based singer, songwriter and producer William Singe’s 2015 cover of Justin Bieber’s "What Do You Mean".
Subscribe to see new William Singe first: http://bit.ly/1KssBDI

World Tour Dates: http://www.williamsinge.com/introtour/

Get William’s Mixtapes:
The Re-Introduction Vol. 2: http://bit.ly/1OzXuKj
The Re-Introduction Vol. 1: http://bit.ly/1K797nW

Follow William Singe:
SoundCloud: https://soundcloud.com/williamsinge
Facebook: https://www.facebook.com/WilliamSinge
Twitter: https://twitter.com/WillSinge
Instagram: https://instagram.com/willsinge
Snapchat: https://www.snapchat.com/add/willysinge
Website: http://www.williamsinge.com/

Listen to William Singe On:
iTunes: http://apple.co/1LjEQFP
Google Play: http://bit.ly/1N0PmiH
Spotify: http://bit.ly/1KoSxOT
Amazon: http://amzn.to/21QeZfV

Watch More William Singe:
William Singe Covers: http://bit.ly/1JHGKKA
William Singe Mash-Ups: http://bit.ly/1hf1TW0
William Singe Popular Videos: http://bit.ly/1ODQqwy
William Singe Music Videos: http://bit.ly/1YSbzaT
William Singe Originals: http://bit.ly/1j3YvPE
William Singe Remixes: http://bit.ly/1L7IqTa

Watch More by Genre:
R&B Covers: http://bit.ly/1MRLIH4
Pop Covers: http://bit.ly/1RzZ5iC
Hip-Hop/Rap Covers: http://bit.ly/1H8xfEz

Watch More by Year:
2016 Covers: http://bit.ly/1UuhleX
2015 Covers: http://bit.ly/1SXzalG
2014 Covers: http://bit.ly/1Tb46zG

#justin bieber what do you mean #what do you mean justin bieber #justin bieber cover #what do you mean cover #justin bieber what do you mean cover #what do you mean justin bieber cover #what do you mean cover justin bieber #william singe what do you mean #what do you mean william singe #william singe cover #william singe what do you mean cover #what do you mean william singe cover #what do you mean cover william singe #justin bieber william singe #Cover Band (Musical Artist)

Комментарии к видеоклипу

Marijan Piano 24 сентября 2015 года в 17:48 478
Justin Bieber personally created currently 29 accounts and disliked this video because of jealousy LOL
GREAT COVER!
Rup Music 23 марта 2018 года в 03:23
hahahahahaha
Hailey Mascoe 17 ноября 2017 года в 09:43
Go fuck ur self lying and shit
Rain Dolan 06 февраля 2017 года в 14:05
lmao your comment made me laugh 5 min. straight!!
Jhataria Lanfair 21 сентября 2016 года в 15:50
+AmazingWT I think so, too, but I also think that I have a right to say something back in a joke, too. Don't you think that?
TbRaze 29 ноября 2015 года в 02:59 139
I heard Justin Bieber did a cover of this
mia clemons 21 декабря 2018 года в 07:15
of his own song??????
RiRi 23 декабря 2017 года в 05:09
TbRaze 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Retrohai789 13 марта 2016 года в 12:13
omg 😂
Wowza Pop 28 января 2016 года в 20:38
+Aastha Shakya 😂
Ryan 26 сентября 2015 года в 00:40 129
Youtube must remove dislike buttons on William singe's covers. lol
RiRi 23 декабря 2017 года в 06:55
R Y A N R Y A N ikr
Kendra Reeves 26 сентября 2017 года в 16:28
yes
Raul Flores 12 мая 2016 года в 17:53
for real
Aizoe Okaisabor 22 января 2016 года в 23:26
exactly
Lieutenant Sprinkle 25 сентября 2015 года в 04:37 96
He kinda sound like JB but better lol
Ink King 02 октября 2017 года в 23:48
@RhiannonBieber if u think Justin is better you're retarded asf. William Singe is ovbiously better. He has much more vocal control and his falsetto is a billion time better than Bieber's. He also hits high notes easy whereas justin struggles. Justin use to be decent between 2012-2014 but now he sounds all whiny and strains all the time.
Kuhaku 29 марта 2017 года в 08:22
He kinda sound like JB but less gayer lol
iLuctive 16 сентября 2016 года в 20:07
He is better than Justin lol Justin just more famous for now
Bob Smith 10 июля 2016 года в 09:13
Way better AHEM
Gunjin Vamouzz 29 мая 2016 года в 17:35
+rhianna b king goes too far he's a prince.. no kings in here. but yeah.. he doesn't even sound like justin
Ashley Johnson 24 сентября 2015 года в 04:31 231
Nicee, like this version better.

Requests:
》Liquor
》Hotline Bling
Katyiana Leblanc 29 января 2016 года в 15:22
+Ashley Johnson yes liquor
Waheed 320 19 декабря 2015 года в 03:39
Same way better wow pretty good
London 26 октября 2015 года в 21:12
+neettim he already did it :)
neettim 26 октября 2015 года в 04:48
+Ashley Johnson hotline bling for sure
Latisha 17 января 2016 года в 16:40 33
cover a Kehlani song please :)
Nicole Profeta 05 июля 2016 года в 03:13
OMG!!! yeeees <3
pipi21 27 мая 2016 года в 14:25
as i am <3
Ricky Ross 20 февраля 2016 года в 00:27
the way 😍😍
Chettar 29 февраля 2016 года в 22:59 26
Cover every JB song so I don't have to hate them xD
jessica 24 марта 2018 года в 15:06
Chettar I'm dead. 😂😂
Genesis 24 сентября 2015 года в 03:15 77
Love this !! You should cover the song "Liquor" by Chris Brown.
Monai Breezy 29 марта 2017 года в 13:38
Yes yes yes yes
isabella ugolini 20 октября 2015 года в 22:34
yes
lux2117 26 сентября 2015 года в 01:31
+Genesis Martinez Oh my god that would be so amazing!!
Enlightened Sista 04 мая 2016 года в 04:32 8
Your cover sounds better than his song lol Its amazing how you can turn the cheesiest pop songs into r&b dope tracks
Good Fella 24 сентября 2015 года в 20:05 42
YOU MAKE EVERY COVER BETTER haha
And i loved the song already

I posted a video of what effect this song had on me ...
15k views Check it out
bearded lover 24 сентября 2015 года в 20:09
+Good Fella
HAHA DIED
Love this version too
I subbed :) <3
Jona Valdevieso 24 сентября 2015 года в 00:35 59
Please do hotline bling - drake! Lovely voice <3
nathalie sunna 24 сентября 2015 года в 22:35 23
Can you cover "Don't" by Bryson Tiller? I think you would kill it 😍
jessica 24 марта 2018 года в 15:07
nathalie sunna & you're absolutely right, He did kill it. ❤😂
Bobbi jo Mcgee 20 марта 2017 года в 19:15
nathalie sunna he did
Nelly Rodriguez 23 сентября 2015 года в 23:06 10
omgg ! I been waiting for you to do this song ! ❤
Yusuf Khan 14 мая 2016 года в 23:18 27
cover "No Pressure" by Justin Bieber that would be amazing asf
MaKayla Nay Kenner 22 января 2016 года в 17:57 6
my boyfriend said that "you can't watch another cover because every time he hits a high note i sound like a dying whale" i continued.. he's gonna have to have a dying whale in his room today
Tristan Dresser 24 сентября 2015 года в 01:46 7
Cover liquor by chris brown
Gatewood Creative 25 сентября 2015 года в 02:35 86
Say it-Tory Lanez
Mustafa Aslaner 24 января 2016 года в 22:12
+Charlen Caupain well he did it...
Charlen Caupain 30 ноября 2015 года в 20:17
+Gatewood Creative still waiting for him to cover Tory
sweet cat 23 октября 2015 года в 18:04
im waiting for dat too
sweet cat 23 октября 2015 года в 18:03
im waiting for da too
gwamatiskak 05 октября 2015 года в 08:17
+Gatewood Creative yessss!
Ahmed Musaliar 05 октября 2015 года в 10:30 4
Man alive.. Amazing. You sound a lot like Chris Brown. Love the R&B touch you added to this.
sammiii 21 октября 2015 года в 10:04 19
I love all of your covers so much you make every song like 20x better 😭💖
Veronica Sanchez 29 мая 2016 года в 01:58
he sings so so cute that is my favorit singer
sammiii 29 ноября 2015 года в 08:00
+Tee Li Wen you're right 🤔 lmaooo
illchek 29 ноября 2015 года в 07:59
+Samantha Trevino you could get it
Bryan Tee 22 октября 2015 года в 11:19
ask him out
Desinence 08 февраля 2016 года в 12:32 8
God damn this kid is good.
Soultan Screezy 24 мая 2016 года в 10:10
yes!!!!
Dewayne Smikle 26 сентября 2015 года в 01:54 8
Better than the real verision
Destiny Diaz 10 июня 2016 года в 17:22 11
BAE FOR LIFE😍😩😭
IT'S FAITH 27 декабря 2016 года в 07:18
Destiny Diaz yaaaaaazzzzzzzzzz
Destiny Diaz 10 июня 2016 года в 17:24
ive heard all of your covers and they are all amazing keep up the great work i loove u😍✊👌
Bushra Rashid 24 марта 2016 года в 07:48 2
Dude you sound like Chris Brown. I don't even need to play your songs before knowin that I am so gonna like them!
Kwee Mooi Sak 19 октября 2016 года в 02:21
this
SG P 25 сентября 2015 года в 23:30 118
Cover a Tory Lanez song please!
Kray Villorente 07 февраля 2016 года в 16:20
He didd
Ssofia 08 ноября 2015 года в 12:19
please
micvylv 27 октября 2015 года в 20:52
YES YES YES PLEEEEAAAAASSEEE
mahria arshad 25 октября 2015 года в 01:49
tory lanez - say it
Gilly 28 сентября 2015 года в 02:19 3
Not only are his vocals on point, he literally REPRODUCES EACH SONG and makes it his own. I don't think you guys really focus on this aspect, but his music production skills are just as on point as his vocal talents. (In my opinion) Good work homie!
Charlene Ibarra 02 октября 2015 года в 23:47 127
PLEASE do jungle by drake!!!
gennie sweet 18 марта 2016 года в 14:07
Oh gosh yes please that'd be perfect
Mohd Aiman Faudzi 07 февраля 2016 года в 23:31
Yeaahh!
Milk & fruits 06 октября 2015 года в 00:17
this one for sure 😌💕
cathy4gurlalu 23 сентября 2015 года в 23:53 6
i just reported all negative comments here. they were very unnecessary
Asia Uniquexo 23 сентября 2015 года в 23:15 2
Who else thumbs it up before the video began because you already knew it was gonna bomb? xD
Joshua Wan 24 декабря 2015 года в 19:28 2
Could you update your soundcloud as you upload your youtube covers? thanks :)
Matheus Debiasi 23 сентября 2015 года в 23:20 2
Esse cara é fóda, puta que pariu
Tori Johnson 23 сентября 2015 года в 23:40 7
You're really dope bro. Do you have any original songs?
Richelle Noble-Taitua 14 октября 2015 года в 21:12
+Ozzie Rose :L ratchet guy...
Ozzie Rose 07 октября 2015 года в 20:29
+Alexia Thompson But that was wack.
Alexia Everett 24 сентября 2015 года в 01:00
He has a song called beg for it
Arianna Bennett 04 октября 2015 года в 03:16 2
Please do Tory Lanez- Say it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matt Misfitt 30 сентября 2015 года в 04:23 2
this dude is so talented
SavagePanda 253 24 сентября 2015 года в 04:14 2
Can someone sign him yet.. This dude has talent.. He's 10 times better than Justin Bieber.. I mean you DEFF should get signed William..
Digga 16 октября 2015 года в 06:45 4
0:00 this beat wasnt nescessary, other than that amazing job
Digga 22 октября 2015 года в 11:25
yea nah it was allgoods but imo it didnt really suit :3
Bryan Tee 22 октября 2015 года в 11:22
It's not bad
mona brown 24 сентября 2015 года в 13:21 2
Could you do a cover of Motel Pool - Travis Garland? Would love it!!
James9887 Kurosaki 29 апреля 2018 года в 06:37 1
Lyrics

What do you mean, ooh
When you nod your head yes

But you wanna say no
What do you mean, hey
When you don’t want me to move
But you tell me to go
What do you mean
Oh, what do you mean
Said we’re running out of time
What do you mean
Oh oh oh what do you mean
Better make up your mind
What do you mean

You’re so indecisive of what I’m saying
Trying to catch the beat, make up your heart
Don't know if you're happy, or complaining

Don’t want for us to end where do I start
First you wanna go to the left and you want to turn right
Wanna argue all day, making love all night

First you up and you’re down and then between

Oh I really want to know
What do you mean, ooh

When you nod your head yes
But you wanna say no
What do you mean, hey
When you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean
Oh, what do you mean
Said we’re running out of time
What do you mean
Oh oh oh, what do you mean
Better make up your mind
What do you mean
You’re overprotective when I’m leaving
Trying to compromise but I can’t win
You wanna make a point but you keep preaching
You had me from the start won’t let this end
First you wanna go to the left then you want to turn right
Wanna argue all day make love all night
First you up and you’re down then you're between
Oh I really want to know
What do you mean, ooh
When you nod your head yes
But you wanna say no
What do you mean (oh what do you mean) hey
When you don’t want me to move
But you tell me to go
What do you mean
I wanna know
Oh what do you mean
(Ooh)
Said you’re running out of time
What do you mean (ah baby)
Oh oh oh what do you mean

Better make up your mind
What do you mean, ooh
When you nod your head yes, but you wanna say no
What do you mean (you're so confusing baby)
Hey, when you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean
Oh, what do you mean
Said we're running out of time
What do you mean
Oh oh oh what do you mean
Better make up your mind
What do you mean
ok t 27 октября 2015 года в 10:41 6
are you gonna cover Sorry by JB pls do!!!!
Alexia Everett 24 сентября 2015 года в 00:33 2
I wish I had him to sing to me all night❤️🙈💙
Bri Jackson 01 октября 2015 года в 21:59 3
can you please do white iverson and antidote
alex.cia_renee 24 сентября 2015 года в 02:16 4
Please do hotline bling drake please please please!!!!!!!
Ruth Philistin 21 июля 2016 года в 19:25 4
Can you cover jealous by labyrinth? please and thank you! it's a great song.
Makerita Hall 24 сентября 2015 года в 01:17 1
Savage <3 I never get tired listening to your covers. It's just so amazing watching your videos, how you continue on something you enjoy doing. The others and I who adore and support you have been patiently waiting for you to sing this cover and I immediately fell in love with it bruh <3 Decent work keep it up :D
TSwagRawr 22 октября 2015 года в 00:33 1
Justin Bieber is my idol and you really did WDYM proud.🙌🏾 You're voice is worth millions.💰 Don't ever stop singing. OMFG😍❤️
Ms Londonlove 25 ноября 2015 года в 09:36 2
I have been in AWE for an hour
Gábor Bagi 23 февраля 2016 года в 12:55 1
He's the new Ne-Yo and Chris Brown. He also has some voice of Jason Derulo.
Nataly Jimenez 20 марта 2016 года в 22:54 2
his jawline tho😍😍
also his singing😂😍
Jeremiah Hernandez 01 декабря 2015 года в 12:38 1
Great singing, great to rap what else? All I can say, I was obsessed with this person! <3 <3 <3
BeautifulHershey 08 декабря 2016 года в 01:39 1
15th cover song from you that I just now heard. Guest what? You have another subscriber :)......*He is so damn fine*
Kirsten McRae 07 декабря 2015 года в 20:18 1
LADYS BACK OFF. I JUST FOUND MY NEW HUSBAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jean do 23 декабря 2015 года в 14:24 2
donell jones - do u wanna
carlos rodriguez 23 декабря 2015 года в 18:21 1
I would love to be able to look that instrumental up I hope you post the instrumental
Yomaira Morales 20 октября 2016 года в 13:08 1
One Direction- Drag Me Down pleaseeeee requested!*
Souig Djamel 25 ноября 2015 года в 18:52 1
why there is no craig david covers hhhhhhh can u make one like 7 days ?????
by the way good job broo good vocals ;)
Spicy Thot 12 декабря 2015 года в 02:25 1
only invy ppl would dislike his videos he literally has no trace of flaws is his voice tf
Brenda G 23 октября 2015 года в 05:59 1
you should do don't judge me by chris brown :)
Sandia Luis 26 сентября 2015 года в 04:11 1
Please do sweeterman (drake remix) please please please!!!
parnaz n. 30 сентября 2015 года в 00:39 1
HI, can you please put the rest of your coves on spotify? I'm obsessed with you <3
Inverted Poles 24 сентября 2015 года в 03:20 1
Beautiful cover William !! Sounds great !! We also made a pop cover, come and comment it on our channel ! Cheers ! :)

Inverted Poles
Jennie Nguyen 25 сентября 2015 года в 03:04 1
These covers are sooooo legit, you put your soul in these
Alex Gonzalez 09 июня 2016 года в 11:01 1
great singer but i like original this sounds too much
Popular Lyrics 17 ноября 2015 года в 23:58 1
Do Liquor By Chris Brown 😍😍😘
Aaliyah Baumann 02 октября 2015 года в 19:58 1
I'm in love with your voice 😍😍😍😍
michelle hughes 08 октября 2015 года в 15:41 1
Amazing!! Please do Liquor!!!😊😊😊😊
blonded 24 сентября 2015 года в 08:40 4
Holy shit Will, this is gold!
Anonymous BHH1 12 ноября 2015 года в 13:57 1
i think its good than jb
Chanty ️️️️ 21 октября 2015 года в 01:25 1
YAAASS I really appreciate your rnb feel at the end
MCKen3311 Daugherty 23 февраля 2018 года в 12:17 1
Holy shit... very nice
bharath K 03 октября 2015 года в 00:03 1
completely destroyed it
Sokhadom Bun 30 октября 2015 года в 04:08 1
where can i buy that cardigan
Esa Giggles 22 июля 2016 года в 06:40 1
You're art on the wall is bomb asf
kirsten lisinski 22 октября 2015 года в 21:45 1
Why arnt you like famous famous yet
Lahfy Lahfy 31 мая 2016 года в 02:31 1
Oui by jeremih
Steph Ben 21 октября 2015 года в 03:08 1
the end was on point! <3
joao lamonatto 15 августа 2016 года в 06:20 1
ESSE MANJA DAS PUTARIASSSS
Marco Adelfio 20 октября 2015 года в 17:02 3
What struments and software do you use for making these beautiful beats? Love your voice :D
Marco Adelfio 22 октября 2015 года в 11:20
+Tee Li Wen the instruments?
Marco Adelfio 22 октября 2015 года в 11:20
+Tee Li Wen the instruments?
Bryan Tee 22 октября 2015 года в 11:19
Garage band
Paul Riewer 19 июля 2016 года в 07:53 1
....that fallsetto.💦
breeann sanchez 20 октября 2015 года в 15:12 1
oh my god ♥♥♥
Angelica Sosa 21 октября 2015 года в 02:59 1
You sing so good 😍
Harem Royality 23 ноября 2016 года в 06:14 3
the phone audio messed it up for me
MiSingsIt 15 ноября 2015 года в 01:57 1
William oh William! Please do a cover of JB's Sorry.......
Nina Lempicka 15 ноября 2015 года в 23:26
Omg yes please, I'll give you my first born
Miguel Niheme Beats 05 августа 2016 года в 16:45 1
What sample pack do you use, bro? I love your produtions!
Zoran Radovanovic 07 июня 2016 года в 20:42 1
Can someone write/send me his auto-tune settings please ?
Brandon Shoop 29 июля 2016 года в 22:38
Bro you just don't know what you're talking about...Trust me there is autotune on all of William's videos...but however he can still sing.

PS: There is not only "3" autotune settings...
Blake Bryant 26 июля 2016 года в 21:35
Lol this isnt autotune. Hes actually singing. Its just miced and mastered. And theres only like 3 total autotune settings. It just gives you the lame ass effect that fetty wap and young thug use. If you cant sing autotune aint gonna make you sound like this lol
Brandon Shoop 18 июня 2016 года в 06:02
Promise he does in these recordings....But Zoran sounds to me like his retune speed is around 50
iLuctive 09 июня 2016 года в 05:09
he doesn't use auto tune listen to him live.
Dang165 09 ноября 2015 года в 11:24 1
You should put the camera right in front of you so we could see your face.
Nancy Augustine 21 октября 2015 года в 16:28 1
not a jb fan but I love this version of the son
H4XEM 23 сентября 2015 года в 23:28 1
bruh that falsetto is fire.
xsg. Guajardox 26 декабря 2015 года в 04:54 1
my favorite vid of u 😭 I keep playing it over n over !!
Heba Bardan 26 декабря 2015 года в 08:42 1
At first 2 seconds i got nujabes vibes
Sophie Ray 22 октября 2015 года в 21:53 1
oh my goodness I love this so much!
Karyn Lear 24 октября 2015 года в 00:48
Yaaaaaas
ayyyeeeitzkc 24 сентября 2015 года в 02:21 1
hotline bling please 🙈🙈🙈
ayyyeeeitzkc 24 сентября 2015 года в 18:32
+ali.t thank you!
ali.t 24 сентября 2015 года в 18:25
+ayyyeeeitzkc have a look on his Facebook page, he recently uploaded it, sounds amazing!
ayyyeeeitzkc 24 сентября 2015 года в 18:17
+ali.t where?
ali.t 24 сентября 2015 года в 16:41
He has done it
Erica Acipreste 24 сентября 2015 года в 01:51 1
hotline bling?
JohnZee Boii 24 сентября 2015 года в 21:30
And on my channel Check it out
Kaitlyn Michal 24 сентября 2015 года в 18:29
Check his Facebook. He made one
Fatimah 23 сентября 2015 года в 23:08 1
Yaasss 👌💗💖
Anjali Kojal 21 октября 2015 года в 20:33 1
he is much better then justin himself!
Rhianna Bieber 29 мая 2016 года в 12:46 1
i stg every cover anyone does of a Justin song everyone deadass thinks theyre better than him, give it up NO ONE will be as good as Justin no matter how good they are themselves
Philipp Leon 20 октября 2015 года в 10:40 2
Pleeease cover "Come get her" by Rae Sremmurd!!!
Carly 15 июля 2016 года в 01:09 10
Please cover no sense by Justin bieber
Low Tier God 29 декабря 2015 года в 09:03 0
Fedora...man bun...walking fad drone ✅
aLovelyDay4Love 24 сентября 2015 года в 10:34 0
Tbh, I was very sceptical at first - seing the choice of song to do a re-make of... Because that song is such a hit and the most likely outcome of such a project would be to make a pretty bad song :O And when the beat started, it actually seemed to me like the re-make was gonna fail, because honestly I thought that beat sounded kinda "cheap" and a bit cheesy. But as soon as that became a less clear background beat, I completely changed my mind about this remake and I was amazed by the fact that this was an awesome and really original remake - it was like listening to another hit song, but still it was true to the original song. And there were so many exciting treats for the ear that the song never got boring. Like the melody - with the extra notes in "heart" for instance, the awesome "background" vocals - sometimes in different pitches, Will's divine singing voice and all of the different rhythms mixed with eachother. The Will Singe sound! XD Couldn't help but smile during the song :D
SkeelsyShoota 25 сентября 2015 года в 09:22 0
You should do some Donell Jones, Brian McKnight, Bobby Valentino covers man. That'd be killer. Keep it up man.
Yao-Ming 01 декабря 2015 года в 07:13 0
I heard so many artists from one person in this..... like, akon, Chris Brown, august alsina, Justin Norbert, fabulous, just so incredible.... I've never felt this before from a song, speechless.