Machine Head — The Blackening Sessions — Part 3 - SОNGSTER.RU
142 885 просмотров
2356

Machine Head

Опубликовано 26 марта 2007 года
в рубрике Хард-рок и метал

Рейтинг: 9.8

Всего голосов: 241

Информация о видеоклипе

Machine Head — The Blackening Sessions — Part 3

Enter the studio with Machine Head as they record their new album, "The Blackening", in stores now!

#Machine #Head #The #Blackening #MH #Machinehead

Комментарии к видеоклипу

DeadpoolMMA 07 августа 2012 года в 01:38 0
i know fans put money together and bought him one but other than that dont think he did
WyldeZk 07 сентября 2011 года в 23:55 0
3:00
Black Label Society shirt!
SIES_ssbm 29 июля 2011 года в 00:57 0
ROBB!! your picking tecnique is so oddly wierd and cool when you were tracking the aesthetics of hate solo with phil, how come you use a normal tecnique the rest of the time?
BigMetalHead94 28 июля 2011 года в 09:36 0
adam is a giant slab of beef metal head and he just destroyed like 199.9% of all rappers!!! haha and it was funny as shit plus a million points bro!!!
pivetlord13 25 мая 2011 года в 18:21 0
i hate rap with a passion but Adams rap was just mindblowingly epic
Harrysound 18 мая 2011 года в 21:54 0
Did rob ever get his guitars back?
I had one stolen 10 years ago...i tihnk it's every guitarists worst nightmare but seems to be inevitable :(
MarcLutherKing 03 мая 2011 года в 22:30 2
I love Machine Head
Johnny Martinez 23 февраля 2011 года в 21:13 0
The Halo solo. This made me instantly give this album a 10/10. It also makes a kickass video intro.
JMcKMedia 13 сентября 2010 года в 04:37 0
Aesthetics of Hate is the shit!!! Fuckin amazing cd boys....
Kit Palmer 24 июля 2010 года в 07:21 0
@donovanwilder yup
donovanwilder 23 июля 2010 года в 22:28 0
@br00t4lbreakdownzfuk cuz its just so fucking epic and its spine chilling
Kit Palmer 30 апреля 2010 года в 17:49 0
@OiAbA everyone passes out during halo, even phil with his heart condition, halo is always the song that he blacks out in. that song is TOO awesome.
Shane McDermott 20 марта 2010 года в 17:20 0
i passed out in halo, 4 hours of gettin ass raped and i passed outin the last song HALO on the pinch harmonics :'D
Joe Stevens 26 февраля 2010 года в 23:25 0
my fav twin lead solo ever !
The Vicarious Project 20 февраля 2010 года в 14:10 0
It is Eminem
from the song "Soldier"

I listen mostl to Metal but also like EM
rosso155v6 19 февраля 2010 года в 09:59 0
Phil is such a great Guitarist GREAT MAN!!!!
Tarace fdp 13 февраля 2010 года в 12:18 0
Yes Washburn, a Dimebolt ...
Tarace fdp 16 января 2010 года в 22:44 0
Is the Dean guitar (at 1:09) a tribute to Dimebag Darrel in aestthetics of hates ?

Adam rocks
Silva Star 14 января 2010 года в 09:31 0
fucken 26th march 2010 will be a brutal night.
MrSocialdisease 13 января 2010 года в 17:50 0
Fucking A! Guitar from Dime!
Jack Daniels 31 декабря 2009 года в 07:31 0
Ayye, Adam is pro!
Skepsis0Metal 23 декабря 2009 года в 01:56 0
MACHINE

FUCKING

HEAD
masigibanica 09 ноября 2009 года в 23:49 0
omg has divebomb die ?
masigibanica 03 октября 2009 года в 23:14 0
Once I made a divebomb when playing chords.
Christopher Bonte 20 сентября 2009 года в 11:38 0
its a free country dude...
ASHthaCHRONICerb 06 сентября 2009 года в 17:27 0
hell yeah, and i noticed rob was busting out those harmonic squeals like dime did. RIP
McNuggetButt 17 августа 2009 года в 03:55 0
its a tapped harmonic where you hold a note then tap 12 frets(an octave) or where 12 frets above it would be
Joshua Leard 03 августа 2009 года в 08:41 0
no... I mean he is tapping a note that is higher than the 24th fret. I understand the logistics of a tremolo, but he is hitting a note on the fretboard above the 24th fret...
Jan Lundström 02 августа 2009 года в 14:04 0
Its a divebomb... play a natural harmonic and pull the tremolo
reppenandtearin 13 июля 2009 года в 18:39 0
was that a freestyle of his???
reppenandtearin 13 июля 2009 года в 18:33 0
thats awesome that rob is usin a dean dimebag on aesthetics
ddrumdude 25 июня 2009 года в 23:15 0
the mirror flatters not
Just Club 25 июня 2009 года в 18:47 0
Hold the blackening up to a mirror...
Joshua Leard 23 мая 2009 года в 12:37 0
I would normally agree, if it wasn't for the fact that the solo goes to the 25th fret, on a tapped note. largelly considered impossible without a 25th fret
Joshua Leard 19 мая 2009 года в 09:35 0
does phil's guitar have more than 24 frets? He definitely hits a note above the 24th at the very end of the solo of a farewell to arms. makes it kind of annoying to play with a 24 fret guitar lol...
DownFromTheSky89 20 апреля 2009 года в 05:28 0
machine probably likes eminem
Flavio Alvez 01 апреля 2009 года в 21:56 0
I would say, machine head is almost reaching the pantera's legion of fans....
Their music is so amazing, agressive and inspiring!!
MACHINE HEAD RULES, no Doubt!!
eLIPHAS3333 14 марта 2009 года в 20:45 0
You guys should play more of the old stuff, and also, open with Imperium, that song is an awesome opener, really gets the crowed going!
David Angelo 14 марта 2009 года в 19:59 0
XD \m/
Christopher Bonte 14 марта 2009 года в 10:41 0
yeah im pretty shure too, but in not sad! everyone has its roots! eminem is good music i jsut dont like it anymore, plus if yo like machine fucking head you have 100% great taste in music :) MACHINE FUCKING HEAD!
David Angelo 04 марта 2009 года в 05:26 0
I'm said to say that I know this, but that end rap that's Adam does is Eminem. Hahahha confirm?
Mike Johnson 01 марта 2009 года в 08:30 0
GO ADAM! LOL
Tao 18 февраля 2009 года в 18:02 0
lol...i wonder why your still on the basicis? are you using enough pixe dust and rainbow kisses?

its takes longer than a month to get off the basics why do you think loads of noobs dont stay playing longer than a week? its cos they think its going to shred by itself
RACERX 23 января 2009 года в 17:04 0
hey i wanna hear YOUR opinion! what do you think about my guitar playing? watch my vids and comment
LET FREEDOM RING WITH A SHOTGUN BLAST
The Vicarious Project 17 января 2009 года в 12:43 0
hey dude! u play for like 4 months and those guys their whole fuckin' life. with a lota lota practise and talent u will learn to play some MH songs.
I'm playin 4 years now, and I realized that those guys are Guitar GODS!!!!!!
lobyte 05 января 2009 года в 16:13 0
Lol :P after 1 week i was just happy enough i could play an e chord and an A chord :P
Nothan Elliott 24 декабря 2008 года в 01:30 0
yeah... It will get much easier with practice. just keep working towards goals
kenpachi316 04 декабря 2008 года в 14:25 0
WACKEN!!!!!
snakemaster7 26 ноября 2008 года в 06:58 0
Awsome vid. LOL adam
Shino 08 ноября 2008 года в 15:14 0
I knew MH were fucking rap fans!!Eminem's I'm a soldier song by Adam Rocks! loool
You can be one of the most influencial metal band and sing rap! haha
child protective services 26 сентября 2008 года в 01:15 0
Fellas, this is ia beautiful album. I've been a warrior for 19 years and the anti war anthem theme does'nt bother me a bit. I understand it. Been to Iraq, Afghanistan and other places, and I could give you guys the real deal. I LOVE Asthetics of Hate. I saw you guys in Fayetteville, NC in 1998...you have grown since then. If there is anyone who would love to meet you it would be me...besides hangin with Maiden, it would be me.
papasjohns 09 августа 2008 года в 00:47 0
Ahahahah thats was good. It was by eminem.
sidlaus 27 марта 2008 года в 22:41 0
Cool video, Keep up the good work

I've been keeping track of your work since i was 8 and got ...the more things change ( and was scared shitless) and The blood of the zodiac still gives me goosebumbs. So stay fucking heavy and keep doing what you do best

ps. how about coming to iceland soon, been waiting for almost nine years and nothing happening
E Kollstrøm 03 января 2008 года в 21:58 0
that rap is actually one of the best ones I've seen for ages
Spunkalish 10 ноября 2007 года в 12:00 0
That "guy" is Adam Duce you dingbat.
the90sguy 05 ноября 2007 года в 13:08 0
best band in the world
PearlJamm 26 июля 2007 года в 04:53 0
hahaha fukin sick